از آغاز اعتراضات در ایران، «۴۳ وکیل» بازداشت‌ شده‌اند-امیر حسین وکیلی

کسانی که دارای ده سال متوالی یا پانزده سال متناوب سابقه‌ی خدمات قضایی بوده و حداقل پنج سال ریاست یا عضویت دادگاه داشته باشند و سلب صلاحیت قضایی از آنها از طرف دادگاه عالی انتظامی قضات نشده باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. وکلایی هستند که وکالت خویش را از سازمان مربوط به قوه قضائیه اخذ میکنند.

چرا داشتن وکیل در امور حقوقی مهم است؟

آقای رئیسیان همچنین با انتشار تصویر یک نامه قضایی که در آن بر «رسیدگی به قید فوریت» و پیگیری برای «تسریع در صدور حکم بدوی و تجدیدنظر» در این پرونده تأکید شده، نوشته بود شاید دلیل این همه شتاب در محاکمه بدون حضور وکیل «این مکاتبه باشد که تکلیف را از ابتدا تا انتهای پرونده مشخص کرده است». به نوشته خبرگزاری فارس، جلسه دفاع آقای دارالشفایی از رساله‌اش در حضور «مسئولین زندان و همچنین پنج نفر از اساتید از جمله اعضاء هیئت علمی دانشگاه تهران و نیز دانشگاه‌های علم‌ و فرهنگ و علوم توانبخشی‌ و سلامت اجتماعی» برگزار شده است. به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم سینمایی جدایی نادر از سمین(یکی از پروفروشترین فیلم سینمایی تاریخ ایران ) نیست وکیل ها خیلی سال است که از بازار طلاق و جدایی در حال کسب درآمد هستند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که درآمد یک وکیل چقدر است؟ یا اینکه برای شما جالب باشد که درآمد یک وکیل بیشتر است یا یک پزشک و جالبتر اینکه خیلی از وکیل ها درآمد میلیاردی از وکالت دارند و بعضی دیگر از پرداخت هزینه اجاره دفترشان بر نمی آیند. دعاوی کیفری، دعاوی هستند که برای رسیدگی به موضوعاتی که قانون گذار آنها را به موجب قانون ممنوع و مستوجب مجازات دانسته است مطرح می شوند. به زبان ساده در دعاوی کیفری جرمی واقع شده است و فرد مجرم توسط دادگاه به مجازات تعیین شده در قانون محکوم می شود.

راهبری دیدگاه‌ها

فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است. آنکه کاری به وی واگذار شود [لغت‌نامۀ دهخدا] + وکیل مدافع در زبان انگلیسی ADVOCATE یا LAWYER یا ATTORNEY at Law می‌باشد. به طور کلی تهدید دیگران و ترساندن آن ها از انجام کاری و یا ترک کاری جرم محسوب شده و مجازات آن شلاق تا 74 ضربه و یا زندان از 2 ماه تا دو سال است. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود.

وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. تمامیه وکلای این موسسه به صورت تخصصی در پرونده های حقوقی فعالیت میکنند و همین موضوع باعث شده که بیشتر موکلان از وکلای موسسه آسایش گستران راضی باشند. 3.امکان موفقیت وکلای پایه مجله خبری وکیل یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند. 4- تعداد زیادی از وکلای قدیمی نیز چند سالی است به خارج از کشور رفته و ایران نیستند یا اینکه بعد از 50 تا 65 سالگی هر چند سال یک پرونده می گیرند. به دعاوی که موضوع آنها اموال است، دعاوی مالی گفته می شود؛ مانند برخی دعاوی ملکی، دعاوی چک و سفته، دعاوی مطالبه ی مهریه و غیره.

رسانه‌های ایران خبر درگذشت آقای مختاباد را روز دوشنبه دوم بهمن به نقل از عبدالحسین مختاباد، خواننده و برادر این روزنامه‌نگار، منتشر کردند. ابوالحسن مختاباد، روزنامه‌نگار و فعال صنفی حوزه موسیقی، بر اثر سکته قلبی در ۵۳ سالگی در آمریکا درگذشت. وکیل سیامک نمازی می‌گوید که این زندانی دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی پس از هفت روز به اعتصاب غذای خود پایان داده اما در این مدت، با حدود پنج کیلوگرم کاهش وزن، افت انرژی و کاهش فشار خون مواجه شده است. نوید افکاری، کشتی‌گیر ملی‌پوش، شهریور ۱۳۹۹ به اتهام قتل عمد در جریان اعتراضات مرداد ۹۷ اعدام شد، اتهامی که او همواره آن را رد کرده و گفته بود که تحت شکنجه ناگزیر از اعتراف دروغ شده است. سعید افکاری، برادر نوید افکاری کشتی‌گیر اعدام‌شده، می‌گوید که دیگر برادر او، وحید، ۸۷۰ روز است که در سلول انفرادی زندانی است. دادستان کرمانشاه روز سوم بهمن شکایات عدیده مردم این شهر به کاهش چشمگیر اقلام دارویی در داروخانه‌ها را متوجه متصدیان داروخانه‌ها کرد و مدعی شد که کمبودی وجود ندارد.

  • برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت.
  • در سایت وکیل سایا علاوه بر ارائه انواع خدمات حقوقی به موضوع آموزش نیز توجه ویژه ای شده است.
  • کوثر(مهبانو) خشنودی‌کیا شهریور سال ۱۴۰۰ پس از حضور در مسابقات قهرمانی کامپوند زنان ایران به تیم ملی تیراندازی با کمان راهیافت و آبان همان سال در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش برگزار شد به مدال نقره و نایب قهرمانی آسیا رسید.
  • مفهوم وکیل پایه یک دادگستری واژه‌ای است که بسیار مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد، اما شاید تفاوت این مفهوم یعنی وکیل پایه یک دادگستری با سایر مفاهیم مثل وکیل پایه دو یا وکیل مرکز مشاوران حقوقی را ندانند.
  • به دعاوی که موضوع آنها اموال است، دعاوی مالی گفته می شود؛ مانند برخی دعاوی ملکی، دعاوی چک و سفته، دعاوی مطالبه ی مهریه و غیره.
  • اگر عملی اجرا پذیر نیست و یا از همان اول مشخص است که به نتیجه دلخواه نمی رسد پس عالی است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد.

کسانی که دارای دانشنامه‌ی لیسانس بوده و ۵ سال سابقه‌ی خدمات قضایی داشته باشند و سلب صلاحیت قضایی از طرف دادگاه عالی انتظامی از آنها نشده باشد. بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید. اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم. در آخر واژه وکالت نامه به چشم میخورد، همانطور که از اسم آن پیداست در این برگه تمامی توافق طرفین از جمله شروط وکیل و موکل قید میشود و در نهایت طرفین آن را امضاء میکنند. جرد گنسر، وکیل آقای نمازی، روز یکشنبه در توییتی نوشت که موکلش به‌رغم ضعف جسمانی از دریافت حمایت‌های انبوه در یک هفته گذشته امیدوار شده است و مبارزه برای پایان دادن به «حبس ناعادلانه» خود را با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد. این رسانه‌ها مدعی شده‌اند که خانم افکاری «حین فرار از کشور» دستگیر شده، ولی حساب توئيتری «۱۵۰۰ تصویر» که خبرهای مرتبط با اعتراضات را پوشش می‌دهد قبلا گزارش داده بود او در شیراز بازداشت شد.