بهترین وکلای ایرانی درامریکا-امیر حسین وکیلی

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. تمامی این سؤالات موجب می‌شوند تا حجم زیادی از سردرگمی و نگرانی را درباره آینده پرونده‌های شخصی، سازمانی و حقوقی با خود یدک بکشیم و به دلیل عدم آشنایی کامل با مسائل اینچنینی، امکان اشتباه بسیاری وجود داشته باشد.

کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مجله خبری وکیل با همکاران ما در واتساپ در ارتباط باشید. در هر صورت می‌توانند به وکلای پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند تا کار طلاق بدون نیاز به حضورشان در ایران انجام شود. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است.

امضای قرارداد

اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از یکی از این دو طریق به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهید. شما باید اطلاعات خود را در این سامانه وارد کرده و احراز هویت را انجام دهید.

انتخاب نظام ۱۴۰۰ – یک دیدگاه

وکیل یا نماینده یا جانشین، کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. همان طور که می دانیم رسیدگی به دعاوی در مراجع قضایی سه مرحله دارد، که شامل مرحله ی بدوی یا نخستین، مرحله ی تجدیدنظر خواهی و مرحله ی فرجام خواهی می باشد و پرداخت حق ‌الوکاله وکیل توسط موکل، تابع هر مرحله از دادرسی است. یعنی حق الوکاله در هر مرحله از دادرسی جداگانه محاسبه و پرداخت شده و در صورتی که پرونده در مراحل بعدی نیز در مراجع قضایی رسیدگی شد، حق الوکاله ی آن از سوی موکل پرداخت می شود و پرونده در هر مرحله از دادرسی که مختومه شود، نیازی نیست که موکل حق الوکاله مراحل دیگر را بپردازد.

حق الوکاله وکیل در دعاوی مالی براساس ارزش مال مورد دعوا تعیین خواهد شد. مبلغ حق الوکاله طبق توافق وکیل و موکل تعیین می شود، البته مبلغ حق الوکاله دعاوی مالی بر اساس عرف معمولاً 10 درصد ارزش خواسته مالی است، که این میزان نیز طبق توافق و با در نظر گرفتن برخی معیارها قابل کاهش و افزایش است. ، حقوقی در ایران جز مسائل بسیار مهمی میباشد که درصد زیادی از مردم برای حل مشکلات پرونده ی خود به دنبال انتخاب وکیل در ایران میباشند. حضور وکیل در ایران در تمامی پرونده های کیفری و جزایی به حدی اهمیت دارد که متهم در صورت عدم دسترسی به وکیل و نداشتن هزینه ی کافی نیز میتواند از قاضی پرونده خواهش کند که وکیلی را برای دفاع از او اختصاص دهد. ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

  • بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید.
  • وکیل پایه یک دادگستری در صورت دریافت هر نوع سند و مدرکی از موکل، موظف است به او رسید داده و در حفظ و نگهداری آن بکوشد.
  • در شرکت‌ها نیز، وکلا به بررسی موارد مربوط به کارمندان و کارفرمایان و رابطه آنها می‌پردازند و همچنین از انجام قانونی فرآیند استخدام مطمئن می‌شوند.
  • در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است.
  • بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است.