بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید️【سال1401】-امیر حسین وکیلی

اگر به دنبال تبلیغ وکیل در اصفهان هستید یا یک موسسه حقوقی کارآموز وکالت وکیل پایه یک دادگستری و یا کلیه کارهای حقوقی را میتوانید انجام دهید به راحتی در این سایت میتوانید تبلیغ خود را درج کنید سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir یک سایت تخصصی جهت ثبت آگهی و تبلیغ وکیل در اصفهان می باشد. بنابراین سایت تبلیغ وکیل های اصفهان همین سایت می باشد و بهترین سایت جهت ثبت آگهی و تبلیغ وکیل ها در اصفهان همین صفحه می باشد و به خوبی می تواند شما را معرفی کند. برای شروع تبلیغ کافی است از منوی بالا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و ادامه مراحل را دنبال کنید. آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند. آقای محمد‌مهدی رضیان، وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و مدرس دانشگاه در شهر اصفهان هستند.

مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی رایگان با وکیل خوب اصفهان

مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. توضیح دادیم که چطور می توانید بهترین وکیل را انتخاب کنید و گفتیم که میزان حق الوکاله وکلای اصفهان به چه مواردی بستگی دارد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود. به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم.

  • در صورتی که قبل از هرگونه رخداد و با میل خود به یک دفتر حقوقی مراجعه کرده و قرارداد بسته باشید،شما یک وکیل انتخابی استخدام کرده اید.
  • توصیه من به شما همراهان عزیز اینه که همیشه تو مسیر پر پیچ خم امور حقوقی از تجربه وکلای متخصص استفاده کنید.
  • کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.
  • در صورتی که موکل شخص حقوقی باشد، وکیل باید تمامی اطلاعات مربوط به مناقصه، مزایده و غیره را در اختیار مدیران شرکت گذاشته و امور حقوقی مربوط به آن ها را انجام دهد.
در واقع،مشاوره با وکیل کیفری به عنوان یک پشتوانه بسیار قوی اجازه نمی دهد که فرد دچار خسارات جبران ناپذیر شود.طبق اصل ۳۵ قانون اساسی ایران،در همه پرونده های حقوقی و کیفری به طرفین دعوا این حق داده می شود که از یک وکیل متخصص در همان حوزه دعاوی مربوطه کمک بگیرند. دفتر وکالت یک موسسه حقوقی زیر مجموعه ی موسسات غیر تجاری است که با خرد جمعی برخی از بهترین و خبره ترین وکلای اصفهان اداره می شود. با توجه به مشکلات زندگی شهری و عدم دسترسی سریع و در لحظه به مشاوره حضوری، گروه همكاران موسسه حقوقی اصفهان در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در اصفهان و پیگیری منافع و آسایش حقوقی شما همشهریان عزیز اصفهانی می باشند .

بهترین وکیل اصفهان را چگونه انتخاب کنیم؟

در این سال مفتخر شدیم طی یک نظرخواهی از سمت موکلین و شما به عنوانبهترین مجله خبری وکیل انتخاب شویم. نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. اگه شما هم سابقه همکاری با این وکلا رو داشتید، خوش حال میشم نظرتون رو برام بنویسید، شاید بتونیم در حل یه مشکل از یه هم وطن اصفهانیمون یا هرکسی که در اصفهان نیاز به وکیل داره و نمیدونه کدوم وکیل جزو بهترین ها هست، کمک کرده باشیم.

یک وکیل در چه زمینه هایی مشاوره می دهد؟

مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری با وکلای پایه یک دادگستری، قبول پرونده‌های حقوقی و همراهی با موکل تا زمان صدور حکم قطعی ، بدون دریافت حق مشاوره مجدد ازخدمات گروه وکلای مهر اصفهان می‌باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند.

وکیل خوب و حرفه ای برتمامی قوانین و مقررات جدید و قدیم تسلط دارد و در دادگاه به بهترین شکل از حق و حقوق موکل خود دفاع می کند. از اونجایی که دعاوی کیفری و حقوقی ممکنه هزینه‌های گزافی برای شما داشته باشن، پس ضروریه قبل از انتخاب وکیل علاوه بر اطمینان از تخصص و تجربه وکیل از هزینه‌ها و دستمزد های ایشون آگاه باشید. دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است. دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند.

در صورتی که موکل شخص حقوقی باشد، وکیل باید تمامی اطلاعات مربوط به مناقصه، مزایده و غیره را در اختیار مدیران شرکت گذاشته و امور حقوقی مربوط به آن ها را انجام دهد. علاوه بر معیار‌ها و ویژگی های فوق الذکر برای وکیل خوب ، داشتن صداقت و راستگویی یک امر مهم در انتخاب وکیل است. موکل باید به وکیل و گفته‌های وی اعتماد و اطمینان داشته باشد تا بتواند با خیال راحت پیگیری امور را به او بسپارد. برای آن که بفهمید وکیلی با موکلین خود صادق است یا نه باید با موکلین پیشین او صحبت کرده و یا نظراتی که در مورد او در سایت ‎ها وجود دارد را مطالعه کنید. به عبارت دیگر هرچقدر روابط اجتماعی وکیل خوب باشد بهتر می تواند نظریات و استدلال‌های خود را به قضات یا دیگر کارمندان قوه قضاییه منتقل کند و به این صورت راحت‌تر حق موکلش را به اثبات برساند. نکته‌ی بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد و لازم است به آن توجه شود این است که منظور از داشتن ارتباطات قوی تنها حسن معاشرت وکیل است نه رابطه‌های غیرقانونی وی با دیگران.