بهترین وکیل تهران و نحوه سوال از آن گروه وکلای آریا دادیار-امیر حسین وکیلی

در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد. یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با وکیل در تهران مشورت داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند. مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد.

در این نوشتار، با ویژگی‌ها و مزایای وکیل تهران و نحوه ارتباط با وکیل آشنا خواهید شد. تهران، به عنوان پایتخت ایران، به لحاظ جمعیت، شلوغ ترین و پر ازدحام‌ترین شهر کشور محسوب می‌شود. بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است. مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند.

ما برای شما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید با وکیلان متخصص در ارتباط باشید و در نهایت بهترین وکیل را برای پرونده خود انتخاب کنید. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند. بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است. “وکیل خانواده شمال تهران” که در زمینه‌ی پرونده‌های خانواده فعالیت می‌کند با داشتن موفقیت در دعاوی خانواده، دانش و تجربه‌ی کافی، رعایت انصاف و بسیاری خصوصیات دیگر، راه‌گشای شما می‌باشد. توجه داشته باشید که دانش و تجربه‌ی این وکلا، تنها ملاک انتخاب آنها نمی‌باشد. شما می‌بایست در زمان سپردن پرونده‌ی خود به آنها، به این موضوع توجه داشته باشید که وکیل شما می‌بایست امین و دلسوز شما باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری با بهترین وکیل در تهران: 09122171024

هزینه وکیل یا همان حق الوکاله یکی از دغدغه های اصلی همه افراد است. نحوه محاسبه آن نیز براساس توافق قبل از شروع پرونده بین طرفین محاسبه می شود. شماره موبایل وکلای تهران در لیست بالا به شما معرفی شده است. این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند. پیش از آنکه به موضوع وکیل شمال تهران به صورت اختصاصی بپردازیم، لازم است شما عزیزان را با برخی اطلاعات مهم در رابطه با این شغل آشنا کنیم. در تمامی مشاغل، هر فرد با مسئولیت‌های معینی، انجام یک کار را بر عهده می‌گیرد و عواقب کار وی ممکن است تاثیری بر سایر افراد نداشته باشد.

تماس با بهترین وکیل در تهران

یک وکیل خبره باید اطلاعات وکالتی اش به روز باشد و در صورت تغییر پیدا کردن قوانین، از آن آگاه شده تا رقبایش از او پیشی نگیرند. ایشان به عنوان نماینده خانه سینما، خانه موسیقی و خانه تئاتر در تدوین لایحه جامع مالکیت فکری در مجلس فعالیت داشتند و در کنار انجام مجله خبری وکیل این امور، فعالیت حقوقی و اجتماعی دیگری مانند برگزاری کارگاه های آموزشی را نیز انجام می دهند. وی وکیل سید محمد خاتمی پنجمین رییس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکیل تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی بوده است.

از طرفی با صبر و حوصله به دغدغه‌های موکلین خود گوش فرادهد. پرونده های کیفری معمولا جزو دشوارترین پرونده‌هاست که انرژی زیادی را می‌‌طلبد. وکیل پایه یک دادگستری می تواند در یک یا چند حوزه تخصصی حقوقی مانند ملکی، کیفری، خانوادگی، ثبتی و غیره مشغول به فعالیت شود و راهنمای موکلینش باشد.

مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. حالا نمیدونم تونستم در انتخاب وکیل به شما کمک کنم یا نه.

  • حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است.
  • بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد.
  • غرب تهران یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین مناطق تهران می باشد.
  • سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست.
  • البته نکته قابل توجه این است همانند هر کاری، کیفیت در وکالت حائز اهمیت است.

به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد. مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت باوکیل مجربو مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم. همچنین بدون داشتنوکیلبه مراتب هزینه‌ی بیشتری صرف نتیجه گیری از دادگاه می‌شود و وقت و زمان زیادی را مجبوریم به این خاطر از دست بدهیم لیکن داشتنوکیلمی‌تواند با کمترین هزینه یا مناسب ترین هزینه و بهترین راه‌کارهای حقوقی روند و فرایند طولانی دادگاه را به حداقل برسانیم و همچنین در وقت خود صرفه جویی نماییم. بهتر است برای تضمینی‌تر شدن فرایند پرونده و اخذ نتیجه‌ی مثبت حتما ازوکیل‌های مجربو خبره بهره گیری نماییم.