بهترین وکیل در اصفهان حمیدرضا مجیری بهترین وکیل در اصفهان-امیر حسین وکیلی

عقد وکالت یک عقد امانی است به این معنا که ید وکیل امانی بوده و باید امانت دار موکل خود حساب شود. به دیگر بیان می توان چنین گفت که رازدار بودن و امانت‌دار بودن یک خصیصه‌ی مهمی است که وکیل باید دارای آن باشد، در حقیقت لازمه‌ی شغل وکالت به حساب می آید. چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود.

یکی از مهم ترین و شاید می توان گفت اصلی ترین ویژگی ای که در وکیل خوب در اصفهان باید باشد، تجربه اوست. تقریبا می توان گفت تجربه نشان دهنده اعتبار وکیل خوب در اصفهان می باشد و وکیلی که از تجربه بالایی برخوردار است. به هر حال در دادگاه می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد؛ زیرا طبیعتا دادگاه های بیشتری را با توجه به تجربه ای که دارد شرکت نموده است و می تواند بهترین برخورد را با قاضی داشته باشد. همچنین جالب است بدانید برخی وکلا در اصفهان هستند که بسیار اسم آن ها بر سر زبان ها می باشد و بسیاری از افرادی که در دادگاه مشغول به کار هستند، با آن ها آشنایی دارند. کاربران زمانی که احتیاج به یک وکیل خوب دارند و همچنین در اصفهان به دنبال یک بهترین وکیل پایه یک در اصفهان هستند.

بهترین وکیل مهریه در رشت ⚖️【آپدیت 1401】

به طور مثال ما وکلای متفاوتی در زمینه کیفری، خانوادگی، دادگستری، ملکی و غیره داریم. هر کدام در زمینه خاصی مشغول به فعالیت هستند و موکل های آنان نیز فقط در این زمینه مشکل حقوقی دارند. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است. وکالت در دادگاه ها و پرونده های حقوقی ملکی، کیفری و جزایی، خانواده، دادگاه های انقلاب و تعزیرات از سوابق درخشان ایشان می باشد.

میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. در دعاوی خانواده به دلیل اختلاف بین افراد، وکیل مکلف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خود، صلح بین طرفین را نیز تضمین کند. حساسیت بالای این پرونده ها نیازمند دقت و تخصص بالای وکیلی است که بتواند از حقوق موکل خود به طور کامل حمایت کند و اجازه ندهد کمترین آسیبی به او وارد شود. انواع مختلفی از لایحه مورد استفاده در مراجع قضایی وجود دارد که شناخته شده‌ترین آن، لایحه دفاعیه است. این لایحه برای دفاع از حق موکلین توسط وکلای آن‌ها تنظیم شده و در مواقع مناسب در اختیار دادگاه قرار می‌گیرد.

شاید به جرأت بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی در یک وکیل خبره که موکل را به خود جذب می کند تخصص وی است. چون مردم بیشتر جذب افرادی می شوند که در آن حرفه تخصص داشته باشد، مثل بیماران که به دنبال پزشک متخصص هستند، کسانی که با مشکلات حقوقی مواجه شده‌اند نیز برای انتخاب وکیل به دنبال متخصصین می روند. با این وجود متأسفانه بسیار شاهد این هستیم که بسیاری از وکلا بدون آن که در زمینه‌ی خاصی تخصص داشته باشند، وارد آن می شوند و ممکن است به علت همین فقدان تخصص موجب تضییع حق موکل شوند. شما باید مطمئن شوید که وکیلی که انتخاب می کنید دارای تجربه و تخصص در زمینه حقوقی مورد نیاز شما باشد. حوزه های حقوقی مختلفی در دنیای حقوق وجود دارد و اکثر وکلا ترجیح می دهند بر روی یک حوزه یا حوزه های محدود یا خاص تمرکز کنند.

ما با توجه به ارباب رجوع، تماس ها و پیام هایی که از طرف دوستان به ما رسیده، برآن شدیم , سوالات متداولی که مخاطبین از ما پرس و جو میکنند، دسته بندی کرده و در اختیار شما کاربران سایت قرار داده , امیدوارم مفید و کامل برای شما واقع گردد. تنظیم تجدید نظرخواهی آنلاین به معنای درخواست رسیدگی دوباره به پرونده توسط مجله خبری وکیل دادگاه تجدیدنظر که به ‌منظور بازبینی روند دادرسی در دادگاه است. تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد. من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند.

  • به دلیل پیچدگی و گستردگی قوانین و همچنین تغییرات احتمالی در آنها کمک گرفتن از یک وکیل خوب در اصفهان بسیار لازم به نظر می رسد.
  • مریم پارسا پروانه وکالت خود را از کانون وکلای استان اصفهان دریافت کردند و در تمامی حوزه های حقوقی فعالیت می کنند و ایشان را می توان به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان معرفی کرد.
  • • وکیل باید در نهایت صورت حساب وکالت خود را که شامل تمام هزینه‌هایی که برای پیشبرد پرونده کرده است به موکل بدهد.
  • آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند.
  • شما چه کارگر باشید و چه صاحب کارگاه و کارفرما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
  • تشکر می کنم از شما بابت خدمات خوب و سریعتون، به نظرم مهم ترین نقطه قوت یک وکیل خوب در اصفهان سرعت عمل اون در پرونده های قضائی هست و پیش از دیر شدن باید اقدام انجام بشه.
یک وکیل خوب می تونه در همون اولین جلسه مشاوره ای که با او برگزار می کنید تخمین دقیقی از هزینه های پیش رو را در اختیار شما قرار دهد. از سال 1380 شروع به وکالت در زمینه خدمات حقوقی کردم و پس از 3 سال در سال 1383 پروانه وکالت را کسب و به طور رسمی در زمینه حقوقی خدمت رسانی کردم . یکی دیگر از ویژگی ها وکیل خوب این است که تمام تلاش خود را برای کشف حقیقت به کار می گیرد و به قاضی کمک می کند تا ابهامات را برطرف کند و بهترین حکم را صادر نماید.

عده ای دیگر نیز به منظور انتخاب وکیل باتجربه و متخصص با چندین وکیل پایه یک مشاوره می کنند این افراد در جلسه مشاوره کلیات پرونده حقوقی خود را در اختیار وکیل قرار می دهند و در صورتی که با هم به توافق برسند بعد از عقد قرارداد وکالت و پیگیری پرونده خود را به او می سپارند. دفتر وکالت یک موسسه حقوقی زیر مجموعه ی موسسات غیر تجاری است که با خرد جمعی برخی از بهترین و خبره ترین وکلای اصفهان اداره می شود. اما آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر بسزایی دارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد. در نظر داشته باشید حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به کارشناسی، ثبت درخواست، دادرسی و… نمی شود و موکل باید این تمامی این هزینه ها را به صورت جداگانه تقبل و پرداخت نماید. به کمک بهترین وکیل کیفری در اصفهان شما را در مسائل کیفری تان همراهی می‌کنیم.

۱۰- وکیل خوب به روز است

دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است. میترا آزرم را با 17 سال سابقه وکالت، کارشناس ارشد حقوق و عضو کانون وکلای دادگستری می توان به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان معرفی کرد ایشان با توجه به فن کلام و نفوذ بیان و سابقه درخشانی که در حوزه های مختلف حقوقی دارند تاکنون پرونده های زیادی را به نتیجه مثبت رسانده اند. مهدی کشوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای کارشناسی ارشدحقوق خصوصی با بیش از 18 سال سابقه وکالت یکی از وکلای خبره در اصفهان می‌باشد.

لیست ۱۰ تایی از بهترین وکیل در اصفهان:

اگر فردی تحصیلات خود را در رشته حقوق گذرانده باشد اما موفق به دریافت پروانه وکالت نشده باشد،می تواند به افراد مختلف مشاوره دهد.این افراد اغلب از نزدیکان و آشنایان هستند.به همین دلیل به آن وکیل اتفاقی گفته می شود. وکیل سازمانی فردی بوده که در یک شرکت کار می کند.حوزه فعالیت این وکیل پیگیری پرونده های حقوقی آن شرکت مذکور است. مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد. خیر، وکیل پایه یک دادگستری همانند هر دعوی دیگری برای طلاق نمی تواند وکالت دو طرف را بپذیرد لذا زوجین بایستی وکیل جداگانه داشته باشند.