بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید️【سال1401】-امیر حسین وکیلی

به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. با توجه به اینکه چندین سال است خدمتگزار هموطنان عزیزمان می باشیم به تجربه ثابت شده است که عدم توجه به کار گروهی و تخصصی و نبودن مجموعه های منسجم و عدم همکاری در حوزه های حقوقی کشور اسباب اطاله ی دادرسی و تضییع حقوق مردم را فراهم آورده. باید در تمام وظایف حرفه ای، با غیرت و در چارچوب قانون به دنبال منافع موکل باشد. یک وکیل باید با موکل در مورد وکالت ارتباط برقرار کند و اطلاعات مربوط به وکالت موکل را محرمانه نگه دارد.

انتخاب موضوع

برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. اهمیت حفظ و تقویت بنیان خانواده در نزد قانون باعث شده است که تدوین قوانین و قواعدی در راستای حمایت از این بنیان مهم یعنی خانواده ضروری شده باشد. افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد.

وکیل جرایم سایبری با توجه به جدید بودن این حوزه کارگشای پرونده های جرایم سایبری است. تفاوت عمده پرونده های سایبری با سایر پرونده ها را می توان در عدم آگاهی عمومی نسبت به اینگونه جرایم دانست. شاید عموم مردم، اطلاعاتی هر چند ناقص درمورد پرونده های کیفری، تصادفات، قتل و … داشته باشند، امّا به جرئت می توان گفت اطلاعات عامه مردم درمورد پرونده های سایبری بسیار کم است. همین مورد مجله خبری وکیل سبب شده تا امروزه وکیل سایبری در مشهد یکی از مهم ترین و بروز ترین شاخه ها در امر وکالت محسوب شود. اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد.

مراحل ثبت دادخواست حقوقی

ایشان دارای مدرک دکتری حقوق بین الملل ومدرس حقوق بین الملل و زبان های خارجه می باشند استادی محبوب که بی شک اکثر وکلا ودانشجویان حقوق ایشان را جزو نخبگان حقوق یاد خواهند کرد. با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود. امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است .

  • مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است.
  • سرقت ربودن مال و اشیاء منقول و غیر منقول بدون رضایت مالک و بر خلاف حق است.
  • انتخاب وکیل خوب در مشهد یکی از نگرانی‌های همشهریان عزیز در مسیر حل مسائل حقوقی و کیفری تبدیل شده است.
  • لازم است که بدانید استعمال مواد مخدر هم به تنهایی جرم است و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از طرف قانون را در پی دارد.
  • این وکیل مجرب از رفتاری بسیار صمیمانه برخوردار است و با تمامی قوانین و مقررات دادگاه نیز آشنایی دارد.
  • بر اساس مورد در صورتی که پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شوراها واگذار می شود در غیر این صورت به محاکم حقوقی سپرده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد.
وکیلی که قدرت ارتباطی خوبی با افراد داشته باشد می‌تواند مشکل موکلش را سریعتر درک نماید و با همکارانش که شبکه‌سازی نموده است مشورت کند. همچنین این قدرت ارتباطی در جلسات دادگاه و دفاع از موکل کارساز خواهد بود. همانگونه برای بیماری‌های مختلف افراد ترجیح‌شان این هست تا سراغ پزشکان متخصص بروند، در پرونده‌های حقوقی هم این موضوع صادق است. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین و مجرب‌ترین وکیل از لحاظ اینکه تجربه و درجه محسوب می‌شود. نکات مهم در تنظیم لایحه دفاعیه مراجع قضایی برای حل و فصل دعاوی و رسیدن به نتیجه و صدور رای نهایی نیازمند به اسناد و دلایل مختلفی است که از طرفین درخواست کرده یا طرفین آن را ارائه می نمایند. یک وکیل با اطلاعات علمی بالای حقوقی و اشراف کامل به قوانین اگر فن بیان عالی نداشته باشد و نتواند از دانشش به‌خوبی در دادگاه به نفع موکلش استفاده کند، وکیل موفقی نیست و دانشش دردی از موکلش دوا نمی‌کند.

وکیل خانواده، طلاق ، مهریه ، وراثت در مشهد