بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند-امیر حسین وکیلی

یک وکیل موفق و خبره، وکیلی است که بتواند به تمامی قوانین و تبصره های حقوقی در زمینه های مختلف، تسلط و تمرکز کافی داشته باشد تا با مواجه شدن با مشکلات مختلف حقوقی، بهتر بتواند آن ها را حل کرده و به موکلینش در این زمینه کمک کند. متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به مجله خبری وکیل نیاز دارید. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران دست‌کم ۱۰۹ نفر از معترضان بازداشت‌شده در جریان سرکوب اعتراضات «زن زندگی آزادی» با خطر اجرا یا صدور حکم اعدام روبه‌رو هستند. شمار زیادی از کشورهای اسلامی در اعتراض به قرآن‌سوزی در سوئد، سفیر آن کشور را احضار و این رویداد را محکوم کرده‌اند. ترکیه به عنوان عضو پیمان آتلانتیک شمالی از آغاز مطرح شدن درخواست سوئد، تاکید کرده که آن کشور باید عوامل مرتبط با کودتای هفت سال پیش ترکیه و همچنین فعالان کرد ترکیه‌ای را اخراج کرده و برای محاکمه به ترکیه مسترد کند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرده که حامی سخت‌تر کردن قوانین حمل و استفاده از سلاح است اما مخالفان نظر خود را برگرفته از متمم دوم قانون اساسی، در زمینه حق مردم برای داشتن و حمله اسلحه، می‌دانند. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.

ویژگی های بهترین وکیل در ایران

بهترین وکیل ایران افزون بر اشراف بر قانون بایست فن بیان خوبی داشته باشد زیرا یک وکیل با سواد بدون فن بیان قوی نظیر یک اسلحه ی بدون تیر وجود دارد و بایست فن بیان قوی داشت تا از حق موکل به بهترین نحو محتمل بتواند دفاع کند. اگر دوست دارید ببینید که افراد با چه مدرکی در سمت‌های وکیل و مشاور حقوقی مشغول به کار هستند، می‌توانید در صفحه مسیر شغلی فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف، به طور کامل آن را مشاهده کنید. در جستجوی ما در مورد رشته وکالت / مشاوره حقوقی این اطلاعات به دست آمده که بیشتر افراد در این حیطه با مدرک علوم انسانی و اجتماعی، زبان و مترجمی، علوم پایه و کاربردی و مدیریت مشغول به کار هستند. بنابراین این موضوع می‌تواند به خوبی مسیر شغلی وکیل و دیگر مشاغل حقوقی را مشخص کند و به شما سرنخی از الزامات استخدام وکیل بدهد.

درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شده و حق و حقوق تضییع شده موکل به او بازگردانده شود. وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند. از این رو، در انتخاب وکیل حقوقی باید دقت زیادی داشت و با تحقیق و بررسی و مراجعه به موسسه های حقوقی معتبر در مورد بهترین وکیل در ایران بررسی هایی انجام داد تا در اواسط کار دچار مشکل با وکیل موردنظر خود نشوید. وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و به عنوان بهترین وکیل در ایران معرفی شده است.

عضویت

موسسه حقوقی ما متعهد است که وکلای مجرب را برای مشاوره و در اختیار گرفتن پرونده ی شما به شما معارفه کند. سنگ بنای هر دعوایی تنظیم دادخواست است بهترین وکیل زوجه ایران یا بهترین وکیل زوج بایست در لایحه نویسی و شرح کامل ما وقع مهارت لازم و کافی را داشته باشد. در سایت وکیل سایا علاوه بر ارائه انواع خدمات حقوقی به موضوع آموزش نیز توجه ویژه ای شده است. برای افرادی که می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، قانون می‌تواند حکم یک وسیله را داشته باشد و با ورود به حوزه وکالت به هدف خود برسند. بنابراین، قبل از انتخاب هر مسیر شغلی باید به هدف خود نگاهی بیندازید و در صورت داشتن این اهداف، می‌توانید سراغ وکالت و حقوق بروید.

  • یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه.
  • اواخر سال گذشته، فدرال رزرو شروع به اتخاذ تدابیری در زمینه این دادوستدها کرد تا جریان دلار به عراق را کُند کند.
  • نداشتن سابقه‌ی عضویت و فعالیت در گروه‌های الحادی و فرق ضاله و معاند با اسلام و گروه‌هایی که مرام‌نامه‌ی آنها مبتنی بر نفی ادیان الهی است.
  • پس باید گفت وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می‌شود که مدرک کارشناسی خود در را صرفا در زمینه حقوق یا فقه و یا مبانی اسلامی از دانشگاه یا حوزه دریافت کرده است.
که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. بر اساس تجربه‌ای که از فعالیت در امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور کسب کردیم، متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی به امور ملکی است.