سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی :: بخش ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان

کد رهگیری در زمان ارسال بسته نیز به صورت ایمیل برایتان فرستاده می شود. توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین لازم نیست کارت بانکی‌تان توسط همان پایانه پرداخت صادر شده باشد و پایانه‌های پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب قابل استفاده هستند. هزینه ارسال برای کاربران شهرستانی در صورتی که مبلغ خریدشان بالای 300 هزار تومان باشد کاملاً رایگان می باشند و در صورتی که کمتر از مبلغ تعیین شده باشد فقط 20 هزار تومان می باشد. باشد با پرداخت فقط تومان، کتاب مورد نظرتان را در هر جای تهران درب منزل دریافت کنید.

کتاب مشاعره ناب اثر رضا مجیدی

توجه داشته باشید که در حالت پست سفارشی، به روزرسانی اطلاعات کد رهگیری توسط اداره پست با تأخیر انجام شده و ممکن است دقیق نباشد. از زمان فاکتور شدن سفارش که به منزله تأیید پرداخت آن است،برای کاربران شهر تهران (در صورتی که قبل از ساعت ۱۶ خریده باشند)،همان روز بین ساعت 18 تا 22 و برای کاربران عزیز شهرستان بین یک تا سه روز کاری ارسال می‌شود. پس از ارسال با توجه به نوع پست انتخاب شده، در حالت پست سفارشی ظرف 3 تا 5 روز کاری و در حالت پست پیشتاز ظرف 1 تا 3 روز کاری سفارش به دستتان خواهد رسید.

  • در کتابچی تلاش می‌کنیم تا کتابی را که دوست دارید و مورد نیازتان است پیدا کنید.
  • سحر خیزی به عنوان عادات انسان های موفق به شمار می رود؛ اما افرادی که چنین حالتی را در روتین زندگی خود ندارند می توانند از طریق راه های متفاوت از جمله مطالعه کتاب های مرتبط با سحرخیزی این عادت را در خود ایجاد کنند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های خرید آنلاین کتاب های رمان انگلیسی ، استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز سایت است.
  • کد رهگیری را می توانید از لیست سفارشات خود در حساب کاربری مشاهده نمایید.
  • به فروشگاه زبان تک خوش امدید.محصولات این فروشگاه جامع شامل انواع کتاب های زبان انگلیسی , المانی , فرانسوی , اسپانیایی , نرم افزار فرا کتاب ترکی استانبولی و دیگر زبان های زنده دنیا برای تمامی سنین از بزرگسالان تا کودکان میباشد.

البته از آثار گران‌سنگ ادبیات ایران مانند جای خالی سلوچ، سووشون و صدها مورد دیگر نیز غافل نشدیم و تمامی آن‌ها را در این بانکِ کتاب پوشش داده‌ایم. کدهای تخفیف کتاب 30بوک رتبه‌ی یک رو تو ایران داره، در 30بوک هر کتاب با توافق ناشرش دارای درصد قابل توجهی از تخفیف می‌باشد . اما اگر می‌خواهید تخفیف بیشتری بگیرید با عضویت در اینستاگرام و سایت ما از اطلاع‌رسانی‌های منظم ( مانند پیامک ، ایمیل و صفحه‌ی اینستاگرام ) کدهای تخفیف بیشتری با خبر شوید .

کتاب بابک خرمدین

دلیل بعدی این است که معمولا کتاب فروشی‌ها دارای محدودیت فضا بوده و همه محصولات را موجود ندارند یا دسترسی به آن‌ها ساده نیست، حال آنکه با خرید اینترنتی می‌توانید موجود بودن یا نبودن یک کتاب را خیلی ساده بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. پس از پیدا کردن کتاب هدف، آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید و مراحل تسویه حساب را تکمیل کنید. در بانک کتاب کنکور، شما می توانید تحلیل و بررسی کتاب های انتشارات مختلف را به وسیله‌ی رتبه های برتر دو رقمی و سه رقمی کنکور مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را انجام دهید. خواندن رمان های زبان انگلیسی از Peaky Blinders گرفته با آن شور و هیجان و فضای گنگستری، تا رمان های زبان اصلی عاشقانه مانند The Fault in Our Stars، همگی راهی برای لذت بردن و غافل شدن از دنیای واقعی هستند. کتاب رمان انگلیسی یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت زبان نیز محسوب می‌شود.

از قابلیت های دیگرفروشگاه تلکتابامکان خرید و پرداخت هزینه در درب منزل است. کافی است بعد انتخاب کتب مورنظر در بخش تعیین نحوهپرداخت و ارسالگزینهپرداخت درب محلرا انتخاب کنید تا هزینه کتاب را درب منزل و پس از دریافت کتابتان پرداخت نمایید. لازم به ذکر است این امکان فقط برای کاربران شهر تهران می باشد و کاربران عزیز شهرستان باید مبلغ کتاب را از طریق درگاه سایت پرداخت نمایند. یکی از بخش هایی که در بسیاری از سایت های مختلف فروش کتاب یا حتی برخی از وبلاگ ها می توانید پیدا کنید، صفحات معرفی کتاب هستند. وقتی یک کتاب خوب خوانده اید و از خواندن آن لذت برده اید چکار می کنید؟ مسلما آن را به افرادی که دوست دارید معرفی می کنید تا آنها هم آن را بخوانند یا از آن لذت ببرند و یا از آن چیزی یاد بگیرند.

جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، جاوااسکریپت را برروی مرورگرتان فعال کرده یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. مردي كه براي ديدار از منطقه اي قزاق نشين به آن ديار سفر كرده با مردي مسن و پسر كوچكش آشنا مي شود و داستان زندگي پر رنج او را از زبانش مي شنود، مردي كه زن و دو دختر و پسرش را در جنگ از دست داده و حالا اين پسر كوچك را (كه او هم يتيم و بي پناه است) بزرگ مي كند. ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی :: بخش ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان آثار دان دلیلو، موضوعاتی گسترده—از تلویزیون، جنگ اتمی و ورزش گرفته تا پیچیدگی های زبان، هنرهای نمایشی، جنگ سرد، ریاضی…

جادوی داستان تاثیر مستقیمی بر ذهن خواننده می‌گذارد و به او قدرت سیر در دنیای ناشناخته‌ها را می‌دهد. افراد بسیاری به این کشف و شهود و هیجان نهفته در داستان‌ها علاقه نشان می‌دهند؛ به همین دلیل کتاب های رمان زبان انگلیسی ، همیشه جزو پرطرفدارترین کتاب‌های جنگل بوده‌است. از منوی «آمار فروش مدرسه» حتماً تعداد دانش‌آموزان باقی مانده و بدون سفارش کتاب درسی را ملاحظه و نسبت به ثبت سفارش آنان اقدام نمایید. شيوه ثبت نام و ثبت سفارش خريد كتاب درسی دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، “رمز عبور” ورود به سامانه می باشد. توجه داشته باشید خرید کتاب از سایت و فروشگاه کتاب تلکتاب سریع ترین و ارزان ترین راه تحویل کتاب در محل می باشد و برای رفاه شما عزیزان سعی کرده ایم روش های مختلفی برای خرید در اختیار شما قرار دهیم.