سقف POP و ۹ نکته‌ای که هیچ کس به شما نمی‌گوید! طراحی و اجرای سقف کاذب طراحی نورپردازی بازسازی ساختمان | panelgachikanaf

نیازی به طراحی پیچیده‌ی سقف POP برای اتاق ‌خواب‌ها نیست. این نوع سقف در بازسازی ساختمان و محیط‌های مسکونی استفاده می‌شود و بیشتر برای طرح کناف پذیرایی ترجیح داده می‌شود زیرا به زیبایی خانه‌ها می‌افزاید. این نوع از سقف‌های کاذب بسیار سبک می‌باشند به گونه‌ای که در تخمین‌های صورت گرفته وزن هر متر مربع، تقریبا ۱۵ تا ۱۸ کیلوگرم www.panelgachikanaf.com بوده است.

بطور خلاصه میتوان گفت، سریعترین و راحتترین شیوه برای داشتن سقفی با سطح یکدست و ساختاری از جنس چوب، فلز یا پلاستیک همان سقف های کاذب است. از نقطه نظر علمی، سقفهای کاذب یکی از متنوع ترین انواع سقف ها بوده که برای هر ساختمانی عملکرد مناسب دارند. این نوع سقف مخصوصا در شمال کشور بیشر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از هر نوع سقفی در این استانها با توجه به رطوبت بالای آن، باعث پوسیدگی و رنگ باختن سقف پس از مدتی می شود.

انواع سقف ترکیبی

اجرای سقف کاذب شیشه ای تنوع فراوانی در طرح و رنگ داشته و در قسمت های مختلف ساختمان همچون اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب و یا حتی سرویس بهداشتی قابل اجرا می باشد. سقف كاذب شیشه ای موجب انعکاس نور شده و از این رو علاوه بر افزایش زیبایی فضا ، باعث روشن تر شدن محیط و نیز بزرگ تر نشان دادن آن می گردد. این سیستم سقف كاذب به دلیل کاربرد شیشه در آن، قابلیت نورپردازی از پشت را داراست.

جهت ثبت سفارش و خریدسازه و سپری GSTمی توانید به دو روش سفارش خود را ثبت کنید 1.به صورت سبد خرید در وبسایت 2. بخش فروش آنلاین از واتساپ شرکت و جهت دریاف لیست قیمت gst و انواع تایل های سقف کاذب عدد 1 را برای ما واتساپ بفرمایید. شرکت در کنار تولیدات خود به دلیل راحتی مشتریان خود اقلام یر را به سبد خود اضافه نموده است. جهت جلوگیری از ایجاد نقص در ساخت سقف کاذب کناف توجه به موارد زیر الزامی است. آویز نانیوس، مقاوم ترین و ایمن ترین آویز است که قابلیت نصب در ارتفاع سه متر را نیز خواهد داشت. این آویز از چهار جزء سوزن تنظیم ارتفاع، قطعه اتصال سقفی، رابط و قطعه اتصال به زیر ساز سقف کاذب کناف می باشد.

  • این محصول نسبت به دیگر سقف ‌های گچی، وزن سبک ‌تری داشته که این امر نصب آسان ‌تری را فراهم می‌ کند.
  • جهت تعیین زمان مورد نیاز می بایست توجه کافی به تاثیر محل اجرا پروژه، مهارت و تعداد افراد، نوع سقف و حجم کاری داشته باشید.
  • ناگفته نماند که اجرای سقف کاذب رابیتس نیاز به مهارت و تخصص بالایی نیز دارد.
سقف POP و ۹ نکته‌ای که هیچ کس به شما نمی‌گوید! طراحی و اجرای سقف کاذب طراحی نورپردازی بازسازی ساختمان | panelgachikanaf

با توجه به تنوع سلیقه در دکوراسیون داخلی، انواع سقف‌کاذب کناف دکوراتیو و طرح دار نیز ساخته می‌شود. این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می‌دهد، به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوماً دیوار به دیوار اجرا نمی‌کنند. امروزه با خلق ایده‌های جدید، طرح‌های متنوعی برای سقف کاذب ارائه می‌شود که می‌توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن‌ها را انتخاب نمود. سقف کاذب کناف اختصاری از جمله سقف کاذب از جنس پنل های گچی و غیر گچی می باشد. این محصول جایگزین مناسب گچ بری های انجام شده بر روی سطح سقف خواهد بود.

***سقف کاذب pvc