لیست وکلای اصفهان وکیل اصفهان وکیل پایه یک دادگستری دادراه-امیر حسین وکیلی

با توجه به این که احتمال وجود خطا و نواقص حقوقی در تنظیم دادخواست توسط موکل و بدون استفاده از وکیل وجود دارد، در این صورت باید نگارش این اوراق قضایی توسط وکیل انجام شود. وکلا دادگستری کاربلد به دلیل آن که سال‌ها است برای موکلین خود انواع اوراق قضایی را تنظیم می‌کنند، می‌توانند نگارش دادخواست را به نحوی انجام دهند که مورد تایید مرجع قضایی باشد. رسیدگی به دعاوی خانواده از جهات تخصصی بودن چنین موضوعاتی، در دادگاه‌های خانواده و با کمک وکلا متخصص در این زمینه انجام می‌شود.

مزایای بهره مندی از وکیل اصفهان چیست؟

با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید. زیرا او موارد زیادی مشابه شما داشته و مهارت های زیادی در این زمینه کسب کرده است. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید. قبل از سؤال از وکیل کیفری و انجام مشاوره با او،باید سؤال هایی که قرار است از وکیل بپرسید را در یک برگه یادداشت کنید تا در جلسه مشاوره هیچ سؤالی بی پاسخ باقی نماند.

گروه وکلای جوادی نژاد با داشتن سالها سابقه کاری در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد. در این مجموعه، وکلا متخصص در انواع دعاوی حقوقی و کیفری در اصفهان فعالیت می‌کنند و می‌توانید از مشاوره حقوقی این اشخاص نهایت استفاده را ببرید. مشاوره حقوقی بنیاد وکلا که توسط وکلا متخصص و مجرب انجام می‌شود، در تمامی زمینه‌های حقوقی و کیفری ارائه می‌گردد. در صورتی که هرگونه سوال و ابهامی در این زمینه داشته باشید، می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی این مجموعه حل و فصل نمایید.

وکیل کیفری اصفهان می‌تواند با تنظیم شکایت و تعیین جرم ارتکابی، اقدامات قضایی با حضور در کلانتری و دادسرا و عدم مواجهه شاکی با متهم، کلیه اقدامات از جمله مراحل مقدماتی بدوی تجدید نظر را انجام دهند. مثلاً در رسیدگی به دعاوی و پرونده های خانواده با توجه به مسائلی مانند حفظ آبروی اعضای خانواده و کاهش اضطراب و استرس، بهتر است وکیلی انتخاب شود که علاوه بر ویژگی هایی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، توانایی کنترل اوضاع و کاهش صدمات وارده را نیز داشته باشد. وکیل شخصی است که به موجب سندی مانند نامه اداری، وکالت نامه، سند رسمی کتبی یا حتی شفاهی (ارائه مدرک) از طرف شخص دیگری دارای اختیارات و وظایفی است و در حدود محدودیت های مشخص شده در سند مذکور می تواند از طرف موکل خود اقدام کند. مثلاً در وکالت تجاری، نماینده قانونی از موکل اجازه دارد مال مندرج در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود وکالت، ثمن معامله یا همان مبلغ را از مال فروخته شده دریافت کند. تنظیم دادخواست در ارتباط با موضوعات حقوقی است و امکان طرح دعوایی غیر از حقوقی از طریق دادخواست وجود ندارد.

مثلاً در ایران وکیل تخصصی در حوزه های ملکی، وکیل خانواده، وکیل وصول بدهی، وکیل کیفری، وکیل حقوقی شرکت ها، وکلای حقوق مالکیت معنوی و سایر موارد تخصصی نداریم. مشاوره حقوقی توسط دفتر وکالت حامد امیری به صورت حضوری و غیرحضوری (تلفنی) و همچنین مشاوره فوری می باشد . رزرو نوبت مشاوره به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا اخذ نوبت از سامانه آنلاین رزرو نوبت امکان پذیر است. هر وکیلی با توجه به تجارت فعالیت در پرونده های مختلف در مسائل حقوقی متنوع زمینه کاری بخصوصی دارد . لازم به ذکر است دفتر حقوقی حامد امیری در تمامی امور حقوقی توانایی ارائه مشاوره حقوقی و خدمات وکالتی را دارد. وکلا زیادی در اصفهان هستند که تخصص اصلی آن‌ها، نگارش کلیه اوراق قضایی است.

جرم مزاحمت تلفنی توسط اشخاص به شیوه های گوناگون اجرا می شود که در زمینه بعدی به تشریح در باره ی آن بیان خواهیم گفت. معتقدیم هر شخص با هر توان مالی باید امکان دفاع از حقوق خود را داشته باشد . کلیه تعهدات و مبلغ حق الوکاله به صورت دقیق و واضح در قرارداد قید می کند. مهریه عندالمطالبه به مهریه ای می گویند که خانم هر وقت اراده کند می تواند مجله خبری وکیل از همسر خود درخواست نماید مثل چک بروز و آقا مکلف به پرداخت آن می باشد. و اما مهریه عندالاستطاعه به مهریه ای می گویند که در صورتی آقا دارای تمکن و وضعیت مالی مناسب باشد، مکلف به پرداخت آن می باشد. برخی اوقات خانم می تواند از آقا وکالت در طلاق گرفته باشد، در صورت وجود این وکالت طلاق راحت تر و سریع تر از سایر موارد امکان پذیر است.

• یکی از تعهداتی که وکیل خوب در اصفهان در برابر موکل خویش دارد این است که به طوری عمل نکند که موجب ورود خسارت و زیان به موکل شود. چون در این صورت اگر ثابت شود که تقصیر داشته یا سهل انگاری و بی مبالاتی کرده است، مسئول خواهد بود. علاوه بر شناختن نقاط ضعف نظریات و استدلا‌های خود، لازم است که به نقاط ضعف نظریات و استدلال‌های طرف مقابل نیز بتواند آگاهی پیدا کند.

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

موکلین از وکلا این انتظار را دارند که در وهله اول، وظایف حوزه وکالت را به درستی انجام دهند و بتوانند به نحوی عمل کنند که در نهایت به حق قانونی خود نیز برسند. وکیلی که به خواسته‌های موکل خود، اهمیت چندان زیادی نمی‌دهد و در راستای منافع شخصی خود عمل می‌کند، چنین وکیلی را نمی‌توان در فهرست بهترین وکلا کشور قرار داد. ناگفته نماند که در برخی از دعاوی کیفری نظیر جرائم امنیتی، شاهد محدودیت‌هایی در امر وکالت هستیم و تمامی وکلا این امکان را ندارند که بتوانند به قبول دعاوی امنیتی بپردازند.

  • از این حیث، نگارش کلیه دادخواست حقوقی باید توسط وکلا متخصص و برجسته انجام شود.
  • همانطور که کمی پیشتر بیان نمودیم داشتن تخصص یک ویژگی مهم در وکیل خوب محسوب می شود.
  • امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید.

از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.

مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود. به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم. در سایت برترین وکیل همراه ما باشید تا 10 وکیل خوب در اصفهان را معرفی کنیم.