لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-امیر حسین وکیلی

از این رو ممکن است خیلی‌ها هنگام انتخاب بهترین وکیل مشهد دچار سردرگمی شوند. در واقع افرادی که با ویژگی‌های یک وکیل نمونه آشنا باشند، انتخاب راحت‌ تری خواهند داشت. داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم.

  • این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند.
  • به طور مثال اگر در زمینه قرارداد هم‌بنیان‌‌گذاران استارتاپ نیاز به مشاوره یا نگارش قرارداد داشته باشید، وکیلی که صلاحیت مشاوره و تنظیم قرارداد را دارد باید با اصطلاحات این فضا و شرایط آن آشنا باشد.
  • پیدا کردن وکیلی با تجربه و خوب در مشهد، از میان گزینه‌های انبوه کار چندان راحتی نیست و هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید.
به عنوان مشاور، وکیل خوب در مشهد به موکلان خود در مورد حقوق و مسئولیت های قانونی آنها مشاوره می دهند و اقداماتی را در زمینه امور شرکتی و شخصی توصیه می کنند. وکلا هم هدف قوانین و احکام قضایی را بررسی می کنند و هم قانون را با شرایط خاص موکلان خود تطبیق می دهند. سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.

جناب آقای غلامرضا سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری

این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد. عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، مجله خبری وکیل فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند. ما در این مجموعه همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بریم تا با معرفی اصلح‌ترین وکلا بتوانیم به کاربران گرامی کمک شایان نماییم. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است.

دارد کهوکیل دادگستری در مشهد در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. به طور مثال اگر در زمینه قرارداد هم‌بنیان‌‌گذاران استارتاپ نیاز به مشاوره یا نگارش قرارداد داشته باشید، وکیلی که صلاحیت مشاوره و تنظیم قرارداد را دارد باید با اصطلاحات این فضا و شرایط آن آشنا باشد. اصطلاحا وکیل استارتاپ باید با مواردی همچون وستینگ، مراحل راه اندازی و جذب سرمایه استارتاپ، تعامل با تیم فنی و برنامه‌نویسی و اطلاعات در زمینه مالکیت فکری و معنوی آشنایی کافی داشته باشد. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. استاد عزیز محمد افشاری دارای دکتری حقوق جزا وجرم شناسی وبیش از 25 سال سابقه وکالت و از برترین اساتید حقوق جزا در کشور می باشند که در حال حاضر به تدریس دانشجویان دوره کارشناسی،ارشد ودکتر می پردازند از بهترین خصوصیات ایشان شخصی خوش رفتار، متین ،صبور و… می باشند. جهت پرونده های حقوقی چون املاک، ثبتی، قراردادها، چک واسناد تجاری و… با این وکیل میتوانید تماس بگیرید.

تعداد وکیل در پرونده های حقوقی مشهد

مهم است که وکیل تا حد امکان جزئیات بیشتر در مورد تمام اقدامات و روش هایی که برای رسیدگی به پرونده شما قابل انجام است ارائه دهد. در این فرآیند، ایده خوبی است که از وکیل نیز بپرسید که آیا روش جایگزینی وجود دارد که با هزینه و تلاش کمتر نتایج مشابهی را به همراه داشته باشد. واجد شرایط ارائه مشاوره در مورد قانون یا نمایندگی موکل در امور حقوقی هستند. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد. وکالت به طور معمول انواع مختلفی دارد و هر کسی بهتر است به خوبی با آن‌ها آشنا شود تا اگر زمانی نیاز به وکیل داشت، راحت‌تر تصمیم ‌گیری کند و به مشکلات گسترده‌تری نیز برنخورد.

وکیل شرکت در مشهد

در حالی که صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رایج‌ترین دلیلی است که افراد عادی به وکیل آسیب‌های شخصی نیاز دارند، این وکلا از قربانیان آسیب دیده در هر نوع تصادفی که به دلیل سهل انگاری یا تخلف قانونی یک طرف مسئول قانونی ناشی می‌شود، نمایندگی می‌کنند. طبیعتاً، بسیاری از این صدمات ناشی از سهل انگاری یا تخلفات قانونی شخص دیگری بوده است. به موکل در دعاوی قضایی، وصیت نامه، امانت، قراردادها، رهن و اجاره نامه کمک می کند.