لیست وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل تهران-امیر حسین وکیلی

دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. مشاوره مجله خبری وکیل حقوقی و تخصصی بیشتر وکلای محترم با پرداخت هزینه است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در امور طلاق زوجین

آقای حمیدرضا کاکاوند به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در بانک صادرت، به مدت ده سال است که فعالیت تخصصی دارد و تخصص ایشان بیشتر مربوط به موسسات مالی و مباحثی مربوط به امور بانکی است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در شهر تهران مشغول به فعالیت است. ایشان رسیدگی به پرونده های مختلف را به عهده دارد و تمام تلاشش بر این است که رضایت موکلین را داشته باشد.

لیست دادگاه های کرج +【شماره تماس و آدرس】⚖️

دعاوی مربوط به ثبت احوال از جمله دعاوی حقوقی هستند و یک وکیل حقوقی با تجربه که در زمینه ی ثبت احوال فعالیت می کند، می تواند افراد را در این خصوص به درستی راهنمایی کند و آنها را از قوانین مربوط به این حوزه و طرح دادخواست و همچنین رویه دادگاه ها در رسیدگی به دعاوی ثبت احوال مطلع نماید. وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟ ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. اخذ وکیل در کلیه‌ی کارهای قانونی و دادگاهی الزامی است لیکن انتخاب وکیل با موکل است، پس بهتر است این مقاله را دنبال نمایید تا بدانید و آگاه باشید که یک وکیل حرفه‌ای چه مشخصات یا ویژگی هایی دارد و با اخذ چه وکیلی می‌توانید با خیالی آسوده مراحل قانونی و دادگاهی خود را طی کنید و به او بسپارید. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد.

  • ما آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه‌‌های حقوقی به شما عزیزان می‌باشد.
  • و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.
  • بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند.
  • عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده.

که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. و کجا ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد. و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد.

تا از بهترین وکیل در رباط کریم ⚖️【آپدیت 1401】

بنابراین مراجعه به بهترین وکیل خانواده در تهران، جزو موارد مهم و پر اهمیت است که باید به آن پرداخته شود. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. ایشان دارای سوابق مهمی همچون، عضو اصلی هیأت مدیره و هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در کمیسیون های حقوقی، آموزشی و طرح و برنامه و کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند.