لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-امیر حسین وکیلی

وکیل خانواده، وکیل طلاق، وکیل طلاق توافقی، وکیل مهریه، وکیل ملکی و… از جمله وکلای موسسه حقوقی دادآرمان هستند. برای مشاوره با بهترین وکیل تهران با موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر. بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند. این حتماً آن چیزی است که انتظار می رود شما بدنبالش باشید.

وکیال و وکالت در دادگاه:

از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید.

در صورت عدم پاسخگویی تلفنی وکیل ملکی ( بدلیل جلسه با موکلین ) ، لطفا بعد از ساعتی دوباره تماس بگیرید. جهت دریافت پاسخ سوالات خود از وکیل ملکی ، پیامک کوتاه به شماره فوق ارسال نمایید. انجام امور اضطراری موکلین در سریعترین زمان ممکن و رسیدگی به پرونده های قضایی و کیفری در حداقل زمان ممکن. وکلا بر اساس قانون حدود اختیارات متفاوتی دارند که برای رسیدگی به پرونده‌های مختلف لازم است. بر همین اساس انواع مختلفی از از وکیل وجود دارد که در ادامه به تعریف جداگانه آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در امور طلاق توافقی

که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید. که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام یک سری اموری نایب خود می‌نماید. در دادسراها و دادگاه‌ها پیگیری پرونده و دفاع، توسط خود شخص و یا توسط وکیل دادگستری و به وکالت از طرف موکل انجام می‌شود. معمولا برگزیدن وکیل حرفه ای در تهران به یکی از روش‌های ذیل صورت می‌گیرد. بیان روایی پرونده در دادگاه‌ها یک اصل بسیار مهم تلقی می‌شود که در اقناع و راضی کردن و راضی شدن قاضی نقش بسیار مهمی را دارد.

به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. پرونده های مرتبط به دعاوی ملکی بسیار پیچیده و حساس هستند. شما باید مجله خبری وکیل بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید.

نمونه دادخواست مطالبه مهریه به همراه تامین خواسته

از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. همیشه نیازمند یک وکیل خوب در تهران برای حل مسایل حقوقی خود هستید. و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد. چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد. دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است.

  • ما با داشتن وکیل خانواده توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های خانواده ( با احتمال پیروزی کم-زیاد )نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
  • مطابق قانون برای این که وکلای دادگستری بتوانند در تمامی امور حقوقی، مشاوره ها، تنظیم دادخواست و لایحه اعلام وکالت کنند، نیاز است از مراجع زیر صلاح و قانونی اقدام به دریافت پروانه وکالت دادگستری نمایند.
  • باید قبل از امضا، متن قرارداد را به صورت دقیق نوشته و برای موکل شرح دهد همچنین یک نسخه به او تحویل دهد.
  • سپاس متقابل بابت انتخاب و اعتماد به وکلای گروه حقوقی ما.

دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. با توجه به آنچه گفته شد، تماس با شماره تلفن بهترین وکیل تهران می تواند اولین قدم در رفع مشکلات قضایی افراد باشد، پس بهتره اگر مشکل حقوقی داری با بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیری. تجربه نشان داده است که وکیل خانم در پرونده های مربوط به خانواده، طلاق و مهریه و نفقه و بسیاری از پرونده های دیگر موفق عمل کرده اند. همچنین در پرونده های مربوط به امور کیفری و حقوقی می توانند بهترین مشاوره را برای حل مشکل شما به شما ارائه دهند. برای حل مشکل حقوقی خود مراجعه به یک وکیل کاربلد و مجرب می تواند خیلی کمک کننده باشد.