لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-امیر حسین وکیلی

مواردی مانند تعدد جرم و یا تکرار جرم از جمله عوامل تشدید کننده مجازات مواد مخدر است. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در مین پرونده های مواد مخدر و دیگر موارد در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند. حمل مواد مخدر و جرم های مرتبط با این موضوع نیز جرم است و قانون گذار، در قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی را برای مرتکبین جرم حمل مواد مخدر، در نظر گرفته است.

مشاوره حقوقی چک

خانم بهجت مشفق وکالت و مشاور حقوقی شرکت های معتبر مختلفی را مانند کشتیرانی خدمات ساحلی ایران، راهبران بندر فریدونکنار و مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد را برعهده داشته است و بیشترین تخصص او در پرونده های مربوط به حمل و نقل بین المللی و حقوق دریایی است. بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران کسی است که به تمامی مجله خبری وکیل دعاوی های حقوقی تسلط داشته باشد و بتواند در همه ی زمینه های حقوقی به شما کمک کند. وکیل پایه یک دادگستری طی یک قرارداد با موکل، امور حقوقی اش را برعهده می گیرد و به آن رسیدگی می کند. موکل به وکیلی که اخذ می کند، اعتماد کامل داشته و او را به عنوان نماینده و حامی در طی مسیر پرونده ی وکالتی اش، انتخاب می کند.

  • ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه حقوقی دادارمنش می‌باشد.
  • برای مواجه شدن با مسائل کیفری، توصیه می شود به بهترین وکیل کیفری در تهران مراجعه کنید.
  • وقتی فردی دچار مشکلات حقوقی می‌شود قطعا به دنبال یک حلال مشکل است، در واقع در پی کسی است که در درجه اول مشکل حقوقی او را به درستی متوجه شده و به خوبی درک نماید و بتواند از همه زوایا آن را مورد بررسی قرار دهد و در درجه دوم بتواند که مشکل او را در موازین قانونی کشور به سرانجام برساند.
  • ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید.

بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. گروه وکلای آپادانا با بیش از ۵ سال سابقه افتخار دارد که به صورت تخصصی با وکلای تهران همکاری می‌نماید. گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند. با مشاوره حقوقی با این مجموعه می‌توانید از بهترین وکلای حقوقی متناسب با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

انتخاب بهترین وکیل تهران

خانم زهره محمدآبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، دارای رتبه ۱۲ کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه ۲۱ آزمون قضاوت و رتبه ۳۳ ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران هستند، همچنین خانم محمدآبادی مدرس حقوق جزا و کیفری در دانشگاه نیز می باشند. مورد دیگری که در دیوان عدالت اداری ممکن است به وجود بیاید این می باشد که حکم صادره در این رابطه احتمال دارد که بر علیه فرد صادر شده باشد در این مورد لایحه خود را برای اعتراض به دیوان عدالت اداری ارسال نماید. بهترین اقدام در این رابطه این می باشد که فرد از وکلای متخصص و همچنین پایه یک دادگستری استفاده نماید. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید . اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد.

دلایل اهمیت پیدا کردن بهترین وکیل تهران