لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】-امیر حسین وکیلی

مشاور حقوقی فقط می تواند به شما مشورت داده اما اجازه این را ندارد که در مراجع حقوقی به جای شما حاضر شود.با این حال یک وکیل پایه یک دادگستری توانایی این را دارد تا در هر پرونده ای اعم از انحصار وراثت،خانوادگی یا کیفری فعالیت کند.فقط مسأله ای که باید به آن توجه کنید حوزه تخصصی وکیل است. بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز در پیگیری و رسیدگی به پرونده های قضایی به خصوص پرونده هایی که از حساسیت بالایی برخوردارند شجاعت و اقتدار کافی دارد. هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند.

وکیل شیراز | 227 وکیل متخصص

علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با مجله خبری وکیل، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند. این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد.

وکیل حقوقی کیست؟

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است.

برای جستجوی این وکلا و تحقیق و بررسی میتوان به سایت وکیل از ما مراجعه کنید و یا از افراد قابل اعتماد شروع کرد مانند دوستان، آشنایان و افرادی که قبلا پرونده هایی مشابه پرونده شما داشته اند. بعضی از افراد در شهرستان ها زندگی می کنند و به دلیل مشغله های کاری و کمبود وقت امکان مراجعه حضوری برای مشاوره را ندارند،برای این افراد هم مشاوره های آنلاین و تلفنی گزینه های مناسب تری محسوب می شوند.به طورکلی،هر فرد با توجه به شرایطی که دارد از بین سه روش مشاوره با وکیل مناسب ترین روش را انتخاب می کند. زمانی که درگیر یک دعوای کیفری بسیار مهم هستید و قصد دارید که پرونده کیفری خود را به یکی از وکلای کیفری ماهر و باتجربه بسپارید،مشاوره حضوری گزینه بسیار مناسب تری است؛ اما اگر فقط برای پرسش سؤال های مربوط به دعاوی کیفری قصد مشاوره با وکیل کیفری را دارید،مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین را به شما توصیه می کنیم. مشاوره با وکیل کیفری یکی از بهترین راه ها برای یافتن راه حل در پرونده های پیچیده کیفری است.در این بخش می خواهیم به ۳ مشاوره با وکیل متخصص کیفری بپردازیم.همچنین،بهترین و مناسب ترین روش را نیز معرفی خواهیم کرد. اکنون که با همه خصوصیت ها و نکات شناسایی و انتخاب بهترین وکیل در شیراز آشنا شده اید، می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن با مراجعه به سایت حقوقی وکیل وند، ضمن در نظر داشتن شرایط خود و نوع دعوی، مناسب ترین وکیل در شیراز را انتخاب کرده و با او مشورت کنید.

  • از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های شهرستان شیراز​​​​شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم.
  • زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد.
  • در میان انبوه این دیدنی‌های، بازار وکیل شیراز از معروف‌ترین‌ها به شمار می‌رود.
  • دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره.

در نهایت نیز تمام تقصیر ها را بر گردن قاضی پرونده و رای او می اندازند؛ در حالی که یک وکیل خوب باید حقیقت را بگوید و موکل خود را از عواقب امور آگاه کند و هشدار های لازم را به او بدهد. خوشبختانه شناخت یک وکیل خوب در شیراز کار چندان دشواری نیست و در نظر داشتن ویژگی هایی که در رابطه با بهترین وکیل است، به داشتن انتخابی صحیح تر و آسان تر کمک بسیار زیادی می کند. مسلماً برخورداری از توانایی های لازم و دانش تخصصی، یکی از مهم ترین خصوصیات یک وکیل حرفه ای محسوب می شود. سامانه معرفی وکیل متخصص در سراسر کشور ” متناسب با پرونده و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر به شما معرفی میکند .

مجازات مزاحمت تلفنی چیست؟

قطعا برای حل اینگونه مسائل افراد عادی نیازمند به داشتن یک وکیل خبره و متبحر می باشند تا به عنوان راهنما یا مشاور حقوقی در شیراز به آن ها کمک نماید. زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است. پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید.

ضمنا به خاطر داشته باشید که داشتن یک وکیل در کلیه مسیر های زندگی مانند ازدواج، کار، تجارت، مشارکت، خرید و فروش ملک، طلاق و … می تواند روح و جسمتان را نیز از آلودگی های روانی ای که در دادگاه ها و دادسرا ها وجود دارد، دور نگه دارد. داشتن یک وکیل خوب در شیراز مانند داشتن یک دکتر یا یک جراح متخصص برای یک مریضی خاص می باشد. زیرا اگر افراد در مواجهه با بیماری های مختلف دست به خود درمانی بزنند قطعا درمان نشده و شاید منجر به مرگ نیز شود.

ما با دارا بودن بهترین گروه وکلا و مشاوران حقوقی برای تمام دعاوی حقوقی شما راه حل و راهکار مناسب داریم. اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است. امروزه وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در شهر شیراز وجود دارد که هر روزه کارهای حقوقی زیادی را جهت شهروندان شهر شیراز انجام می دهند. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.