نهال آلو قرمزیا آلو امریکایی با میوه قرمز بسیار خوش طعم و برگ های سرخ چشم نواز و زیبا | nahalfa

این نهال سیاه رنگ با گوشت قرمز و مقاوم به سرما، بازارپسند و مثمر است. بر پایه آلوچه وحشی (بذری) – میروبالان می باشد. میوه ای است قرمز و آبدار با رنگی خاص که توسط گرده افشان سنتروزا تولید می شود و به الماس سیاه معروف است. ارقام و ارقام آلو نسبت به سرمای زمستانه حساس نیستند. این گیاه می تواند زمستان های سرد تا 30- تا 35- درجه را تحمل کند. به همین ترتیب، نسبت به شرایط نامناسب خاک حساسیت کمتری دارند.

زیرا محصول این نهال دارای انواع کاربرد های مختلف می باشند. این محصول علاوه بر کاربرد تازه خوری، در خشکبار و تهیه لواشک کاربرد دارد. بنابراین بازار فروش مناسبی برای محصولات فراهم می باشد. نهال های آلو عمر اقتصادی بسیاری بالا و به صرفه ای دارند.

نهال آلو قطره طلا

نهال آلو قرمزیا آلو امریکایی با میوه قرمز بسیار خوش طعم و برگ های سرخ چشم نواز و زیبا | nahalfa بر حسب رقم و میزان رشد آن، فاصله درختان آلو و گوجه، 5 تا 7 متر می باشد. در کشورهای مختلف توانسته انددر شرایط بسیار مناسب تا 35 تن در هکتار محصول برداشت کنند ولی در ایران به طور معمول میزان محصول از 3 تا 7 تن در هکتار تجاوز نمی کند. پر بار .این نهال یکی از گونه های نهال آلو است که در برابر اتلاف آب بسیار مقاوم است. مکان های کاشت این نهال ها در مناطق کوهستانی ، معتدل و سرد است. بسیاری از باغداران این نهال ها را خریداری می کنند زیرا عمر اقتصادی بالایی دارند. این نهال دیر شکوفا می شود و یکی از انواع تجاری شناخته شده است.

نهال انگور عسگری

این رقم به با توجه به مقاومت بالا در برابر سرما، بهترین نهال برای کشت در مناطق سردسیر محسوب می شود. این رقم علاوه بر مقاومت خوب به سرما، مقاومت خوبی در برابر حشرات نشان می دهد. میوه درخت آلو دامسونز رشد می کند و عمر نسبتا طولانی دارد منبع اصلی این گونه آلو یا میوه است.

درخت با قدرت و تراکم متوسط ، شکل تاج هرمی، زود به بار میرود و باردهی فراوان و منظمی نهالستان نهال فا دارد. میوه های بزرگ و گرد ف پوست به رنگ آبی تیره، گل دهی فراوان، گوشت سفت، آبدار و متمایل به سبز و بسیار ترد است. نها آلو یلواگ از ارقام آلو است که منشا آن کشور قزاقستان است و میوه ای بیضی شکل، زرد رنگ و شیرین تولید می کند که مشابه زردآلو است.

  • میوه این درخت، بیضی شکل و کمی کوچکتر از دیگر ارقام آلو است و رنگی زرد تا قرمز دارد.
  • کاشت درخت آلو را می‌تواند در ابتدا با درخت گلدانی، درخت ریشه باز، کاشت هسته و نیز کاشت بخشی بریده شده از درخت انجام دهید.
  • بنابراین قبل از خرید نهال باید به بررسی کامل شرایط اقلیمی محل احداث باغ آلو پرداخت و سپس نهال مناسب را انتخاب و خرید کرد.
  • که در اندازه و رنگ‌های متنوع قرمز، بنفش، سبز، زرد و … به بازار عرضه می‌شوند.