وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران-امیر حسین وکیلی

موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و… نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد.

آقای علی خسروی به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران شناخته شده است و مورد اعتماد و اطمینان مردم هم واقع شده است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و دارای سوابق درخشانی در تهران است که سالیان سال در زمینه های مختلف حقوقی فعالیت داشته است. خانم مریم عرب رحمتی پور، مشاوره های تخصصی و حرفه ای را ارائه می دهد و در دعاوی های ملکی، کیفری، خانوادگی، طلاق و غیره تخصص و مهارت بالایی دارد. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، از فعالان سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. همچنین ایشان عضو دوره اول شورای شهر تهران نیز بوده است. آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند.

پرونده بسته شد

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.

افراد می توانند با شماره تلفن بهترین وکیل تهران از جمله وکیل مهریه تماس بگیرند و در خصوص مشکلات خود در مورد طرح دادخواست و پیگیری انواع دعاوی خانواده مشورت نمایند و از دانش و تجربه وکیل در این زمینه بهره مند گردند. موسسه حقوقی دادآرمان شماره تلفن بهترین وکیل تهران را در اختیار شما قرار می دهد تا از طریق تماس با شماره تلفن بهترین وکیل تهران مشاوره رایگان دریافت کنی. وکیل در تهران وکیل پایه یک دادگستری در موسسه ما می باشد. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود.

وکیل باید از پذیرفتن هرگونه سند و وجه نقد به غیر از حق الوکاله ثبت شده در قرارداد پرهیز کند. تا بتوانیم برای امور اداری خود مجله خبری وکیل بهترین وکی را انتخاب کنیم. پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند.

آقای دکتر امین گلریز، یکی از بهترین وکلای شهر تهران می باشند. نامبرده فارغ‌التحصیل رتبه‌ی یک دکتری بوده و در سوابق خود عضویت در هیئت علمی دانشگاه، سابقه‌ی قضاوت، رتبه دوم کارآموزی قضاوت تهران، نگارش کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی در 4 جلد را دارا هستند. همچنین نگارش چندین مقاله‌ی علمی – پژوهشی و وکالت در پرونده‌های مهم از دیگر افتخارات ایشان است. شما برای هماهنگی می توانید به شماره موجود در سایت تماس بگیرید. با بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات رایگان موسسه حقوقی دادآرمان می باشد.

  • وکیل تسخیری به معنای داشتن وکیل درجه دو نیست بلکه از بین وکلای کانون دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری به انتخاب قاضی صورت میگیرد.
  • در اولین قدم، وکلا وظیفه دارند یک جلسه کامل را به شنیدن اظهارات مراجعین اختصاص داده و به ارائه مشاوره کلی در رابطه با موضوع مطرح شده بپردازند.
  • پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد.
  • بحث طلاق و جدایی زوجین همواره فراز و نشیب های زیادی داشته، گاهی اوقات طلاق…
  • که از طرف شخص دیگری حقوقی یا حقیقی برای عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می گردد.

قبول پرونده های کیفری وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 5 . قبول پرونده های خانواده وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی وکالت یکی از قدیمی‌ترین مشاغل و جایگاه‌های اجتماعی است که مردم دنیا از دیرباز با تعریف و شرح وظایف آن آشنا بوده‌اند. در تعریف کلی، وکیل تهران فردی است که به نیابت از دیگران به انجام امور حقوقی و قضایی آنان می‌پردازد. پس از طرح موضوع توسط موکل، وکلا موظف به دفاع از حقوق وی در محضر قانون هستند. نحوه انجام امور توسط وکیل پایه یک دادگستری و حدود اختیارات آنان توسط قانون مدنی تعیین می‌شود.

دعاوی بین المللی