وکیل حرفه ای در تهران وکیل در تهران بهترین وکیل در تهران موسسه دادورزان معین-امیر حسین وکیلی

که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. و کجا ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد. و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد.

آقای محمد حاجیلو یکی از بهترین وکلا پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند که با داشتن سابقه کافی و درخشان، به موکلین خود در زمینه حقوقی و کیفری خدمات ارائه می دهند و به صورت تخصصی در زمینه پرونده های تجاری و ملکی در حال فعالیت هستند. ایشان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران، از نگاه مردم شناخته شده است و سالهای بسیار زیادی است که به عنوان وکیل و مشاور حقوقی مشغول به فعالیت می باشد. آقای امیرحسین آبادی در سال 1395، ریاست کانون وکلا دادگستری مرکز را برعهده داشت و همچنین نویسنده حقوقی خیلی خوبی هم می باشد مجله خبری وکیل و تاکنون 8 مقاله از ایشان در مجلات معتبر ایران به چاپ رسیده است. متقاضی کاهش سن در شناسنامه می تواند برای کسب اطلاعاتی در این خصوص و دریافت راهنمایی و مشاوره و آگاهی از قوانین و رویه مراجع ذی صلاح در رسیدگی به این درخواست، با شماره تلفن بهترین وکیل تهران تماس بگیرد و برای طرح دادخواست و پیگیری پرونده با وکیل مشورت نماید. چنانچه هر یک از زوجین سوالی در خصوص دعاوی خانواده داشته باشند، می توانند با شماره تلفن بهترین وکیل تهران تماس بگیرند و با او مشورت نمایند و یا در صورت لزوم و توافق وکیل و موکل، برای پیگیری پرونده ی خود به او وکالت دهند.

بهترین وکیل تهران در دادسان

آقای حمیدرضا کاکاوند به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در بانک صادرت، به مدت ده سال است که فعالیت تخصصی دارد و تخصص ایشان بیشتر مربوط به موسسات مالی و مباحثی مربوط به امور بانکی است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در شهر تهران مشغول به فعالیت است. ایشان رسیدگی به پرونده های مختلف را به عهده دارد و تمام تلاشش بر این است که رضایت موکلین را داشته باشد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بنابراین مراجعه به بهترین وکیل خانواده در تهران، جزو موارد مهم و پر اهمیت است که باید به آن پرداخته شود. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. ایشان دارای سوابق مهمی همچون، عضو اصلی هیأت مدیره و هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در کمیسیون های حقوقی، آموزشی و طرح و برنامه و کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند.

  • در انتخاب وکیل در تهران، بهتر است به دنبال افرادی با پیشینه شغلی و تحصیلی برجسته باشید که بر اصول تحقیق و استنتاج تسلط کافی داشته باشند.
  • با این وجود بیشتر زوجین بدون طی مشورت حضوری با وکیل، خواستار متارکه می شوند.
  • در این مقاله 10 وکیل مجرب را معرفی کردیم تا اگر به دنبال وکیل هستند انتخاب راحتی داشته باشید.
  • در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد.

با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.

دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. مشاوره حقوقی و تخصصی بیشتر وکلای محترم با پرداخت هزینه است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.