وکیل در تهران بهترین وکیل در تهران ۰۹۱۲۲۲۰۱۵۳۷ دفتر وکالت محمود قائدی-امیر حسین وکیلی

به طور کلی نمی توان به صورت قطعی از ایجاد دعاوی حقوقی جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های خاصی خطرات و پیامد های احتمالی آن را کاهش داد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تمامی دعاوی در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. برای هر شخصی که در تهران زندگی می‌کند امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، اکثر مردم سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان در مراجع قضایی از حق خود دفاع کنند. شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد. بسیاری از افراد برای موضوعات حقوقی مختلفی که برایشان به وجود می آید از وکلا کمک می گیرند و کلیه امور پرونده وکالتی شان را به آن ها می سپارند. از این رو تلاش کرده ایم تا مطالب مفیدی را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم و با معرفی ده تا از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران، شرایطی را فراهم کنیم تا به راحتی بتوانید وکیل مورد نظر خود را با توجه به موضوع دعاوی خود انتخاب کنید.

وکلای تهران در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید.

اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است.

بهترین دفتر وکالت در تهران

در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید. بهترین وکیل در تهران به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌کند. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد.

  • در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران افراد زیادی سکونت دارند و این افراد همواره در معرض چالش های حقوقی و قضایی قرار می گیرند و اکثر این اشخاص روش مقابله با این چالش هارا بلد نیستند و نمی‌توانند به تنهایی این مشکل را حل کنند.
  • جهت دریافت پاسخ سوالات خود از وکیل ملکی ، پیامک کوتاه به شماره فوق ارسال نمایید.
  • انجام امور اضطراری موکلین در سریعترین زمان ممکن و رسیدگی به پرونده های قضایی و کیفری در حداقل زمان ممکن.
  • این مشاوران و وکلا، به زوجین کمک می‌کنند تا در صورت بروز مشکلات، بتوانند روابط خود را از زاویه‌ی دیگری مورد بررسی قرار دهند!
بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. تیم حقوقی مجموعه وکالت تاپ، همواره آماده خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره حقوقی به شماست. برای دریافت مشاوره می‌توانید از تماس با دفتر مرکزی به شماره … یا ارسال ایمیل به آدرس … استفاده کنید.

تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.

تنظیم دادخواست

بر اساس آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل می شود. آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد. حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و… نمی شود و موکل باید این هزینه ها را به صورت جدا پرداخت مجله خبری وکیل کند. موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند.

حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است. حل و فصل نمودن دعوا های خانوادگی برای حفظ کردن سلامت و آرامش کلیه اعضای خانواده امری ضروری می باشد. قطعاً هر کدام از شما عزیزان تهرانی حداقل برای یک بار هم که شده معاملات ملکی را انجام داده اید و می دانید که بعضی از معامله های ملکی شرایط و قوانین و مقررات و قواعد خاص خود را دارند که باید به آن ها عمل نمود، چون که این قوانین و مقررات مطابق با قانون های کشور وضع شده اند. چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند. واژه ملک یک کلمه عربی است که وارد لغت نامه فارسی شده است.

در این زمینه، این افراد می‌توانند به بهترین وکیل تهران مراجعه نمایند و یا یک وکیل متخصص کیفری برای پیشبرد پرونده خود انتخاب نمایند. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ پیدا کرن وکیل دادگستری در کلان شهر تهران به دلیل داشتن تراکم جمیعت بالا کار دشواری است. بیش از 10 وکیل برتر تهران را به همراه با آدرس و شماره تماس برای شما جمع آوری کرده ایم.

وکلای نامبرده، جزو بهترین وکلایی هستند که با توجه به سوابق و تخصصی که دارند، در اختیار شما قرار داده شده است و می توانید با توجه به میزان توقعی که از یک وکیل دارید، یکی از آن ها را انتخاب کنید. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود. سایر افتخارات ایشان عبارتند از پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه آکسفورد می باشند.