وکیل پایه یک دادگستری دفتر وکالت دادفر-امیر حسین وکیلی

ایشان نویسنده کتب بایسته های حقوقی است که در دانشگاه برای دانشجویان حقوق هم تدریس می شود. خانم میترا ضرابی به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران معرفی گردیده است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سالیان زیادی است که در زمینه های مختلف حقوقی اعم از کیفری، خانوادگی، ثبتی، ملکی و غیره در تهران فعالیت دارد.

بنابراین با به کارگیری چنین فردی و استخدام او ممکن است در پیچیدگی‌های پرونده‌های کیفری، با اشکالاتی مواجه شوید. بنابراین چنانچه با پرونده‌ای کیفری و سرنوشت ساز، برخورد داشتید، تصمیم بهتر آن است که برای حل و فصل این موضوع، به وکیل متخصص مراجعه نمایید. البته نکته قابل توجه این است همانند هر کاری، کیفیت در وکالت حائز اهمیت است. بنابراین، اگر پرونده مهمی دارید، بهتر است با در نظر گرفتن حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید.

به دلیل اهمیت و حساسیت این دسته از پرونده‌ها ضروری است. که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید. وکیل خوب در تهران باید ریزبین باشد و به جزییات توجه کند. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند. موسسه حقوقی صلح صدرا در زمینه دعاوی مختلف بهترین مشاوره حقوقی در تهران می باشد. بهترین روش برای ارائه توصیه‌های حقوقی و آگاهی از روند و میزان موفقیت در پرونده، استفاده از تجربه افراد متخصص بصورت حضوری می باشد.

  • اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند.
  • وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد.
  • چگونه ادله طرف مقابل خود را محکوم و دلایل خود را به نفع موکل خویش حاکم نمایند.
آقای مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند و دوره های غیر آکادمیک در خارج از کشور را گذرانده اند و همچنین تسلط کاملی در قوانین بین المللی دارند. ایشان وکالت ایرانی های مقیم خارج از کشور را قبول کرده و از تخصص خود برای حل مشکل آن ها استفاده می کنند. آقای مهری از سال 1378 در سمت های مختلفی فعالیت داشته اند و می توان گفت یکی از وکلای باتجربه تهران محسوب می شوند. اگر در مورد دعاوی طلاق مشکلی داری و نیاز به مشورت با یک وکیل طلاق با تجربه داری، موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل تهران را به شما معرفی می کند. به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند.

لیست بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان مجله خبری وکیل اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد.

تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد. قبول پرونده های ارث و امور حسبی وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 2 . قبول پرونده های حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی 3 . قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای خدّامی 4 .

انواع تخصص‌ها در حوزه وکالت