وکیل پایه یک دادگستری شیراز,دفتر وکالت شیراز-امیر حسین وکیلی

بنای بازار از جنس گچ، آجر و آهک ساخته شده است و ستون‌هایی از جنس سنگ تراشیده، ساختمان آن را به یکی از مستحکم‌ترین بناهای عهد خود تبدیل کرده است. سقف چهارسوق بازار پیش از این ارتفاعی در حدود ۱۱ متر داشت که هم‌اکنون به‌دلیل خاکریزی کف بازار ارتفاع آن به ۱۰ متر کاهش پیدا کرده است. پیش از این زیر سقف چهارسوق بازار حوض مرمرین بزرگی قرار داشت و آب آن از یک آبراه تامین می‌شد. در حال حاضر حوض مرمرین به‌دلیل بالا آمدن سطح بازار از بین رفته است؛ اما آبراهه همچنان وجود دارد.

  • هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود.
  • وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد.
  • خدماتی که ایشان ارائه می دهند مشاوره و قبول وکالت در پرونده های همچون طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، تنظیم لایحه و دادخواست، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، قتل، دیه، فوت در تصادفات رانندگی، سرقت، تهدید، مزاحمت تلفنی و … است.
  • وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند.
فن بیان و نفوذ کلام، برخورد رفتار صحیح در برابر مراجع قضایی و موکل از دیگر ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز است. همچنین آگاهی، علم و تجربه وکلا و مشاور حقوقی در شیراز می تواند همواره مردم را کمک نماید تا با کمترین ضرر و زیان مالی، جانی و روحی به حقوق خود برسند. بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند.

در این میان هستند افرادی که تمایل دارندوکیلمورد نظر خود را از شهر خاصی انتخاب نمایند، به عنوان مثال فردی که دارای پرونده در یکی از مجتمع های قضاییشیراز​​​می باشد، اصولا ترجیح می دهد تاوکیلخود را نیز از میانوکلای شهرستان شیراز​​​انتخاب نماید. ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین مجله خبری وکیل از نگاه مردم شناخته شده است. تفاوت وکیل پایه یک با وکیل پایه دو درواقع در نوع قبولی آنها در آزمون وکالت است. کسی که موفق به قبولی در آزمون وکالت کانون وکلای ایران شود به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و کسی که موفق به گرفتن پذیرش از سوی قوه قضائیه شود، وکیل پایه دو دادگستری خواهد شد. با توجه به اهمیت پیدا کردن وکیل متخصص در شیراز در پرونده های حقوقی خانواده کیفری تصمیم گرفتیم تا با نوشتن این مقاله بهتر بتونید با بهترین وکیل در شیراز آشنا بشید و با خیال راحت کارتون جلو بره و مشکلتون در سریع ترین زمان ممکن حل بشه.

افسانه راستی با 11 سال سابقه وکالت یکی از وکلای با دانش حقوقی و تجربه بالا در دعاوی مختلف حقوقی می باشند و با توجه به تخصص و تسلطی که بر قوانین حقوقی دارند به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز شناخته می شوند. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند.

آخرین دیدگاه‌ها

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تا از بهترین وکیل ملکی در تبریز⭐【آپدیت 1401】⚖️