وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-امیر حسین وکیلی

ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند. وکیل نادعلی متخصص در دعاوی و پرونده های امور خانواده، حقوقی، کیفری و ملکی است و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، حقوقی و کیفری را در مراجع قضایی و اداری و .. افرادی که نیاز به اخذ مشورت و راهنمایی از متخصصین امور حقوقی دارند می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه، با آرامش خاطر امور خود را به او بسپارند و مطمئن باشند که وکیل انتخابی آن ها از بهترین روش های موجود برای موفقیت در پرونده آن ها استفاده می کند. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد.

هزینه ی وکیل در تهران

از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند . یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند.

دفتر وکالت دکتر احمد زهره وند با تیمی مجرب سالیان سال در شمیرانات تهران نیاوران اقدام به فعالیت در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری و خانواده و قبول و انجام انواع پرونده در زمینه املاک، جرایم و دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، حقوقی، خانواده و انجام مشکلات و امور ایرانیان خارج کشور می باشد. دعاوی ثبتی مجله خبری وکیل جزو پیچیده ترین دعاوی در حوزه مربوط به حقوق است و نیاز به وکیلی خبره و متخصص دارد تا بتواند مشکلات در این زمینه را به بهترین نحو انجام دهد. دعاوی ثبتی شامل ثبت اسناد و املاک، ثبت مالکیت صنعتی، ثبت علائم تجاری، ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری و کلیه موارد مربوط به دفاتر اسناد رسمی است.

♦ انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی. ♦ دارای مقاله تأیید‌شده در مجله با نمایه معتبر بین‌المللی اسکوپوس در مجله حقوق مالکیت فکری هند. وکیل موظف است قبل از طرح دعوا از تمام تلاش خود برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا استفاده کند. در ازای دریافت اسناد و مدارک معتبر از موکل، به او رسید تحویل دهد.

ویژگی های وکیل تهران

آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و شهرداری ها هستند. ایشان بیشتر از 8 سال سابقه وکالت و 4 سال سابقه مدیریت حقوقی دارند. چنانچه می خواهید امور تاسیس و ثبت شرکت خود را به وکیل ثبت شرکت بسپارید، می توانید با ما تماس بگیرید. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری، بخشی از دپارتمان خود را به موضوع ثبت شرکت و همچنین ثبت برند،لوگو و علائم تجاری اختصاص داده است. امورات ثبت شرکت توسطوکیل ثبت شرکت یا کارشناس متخصص و با تجربه انجام می پذیرد.

با این وجود در مواردی نیز حضور وکیل در کنار آنان موجب سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به طلاق می شود. گاه در میان خانواده مطرح می شود که زن و شوهر تحت هیچ شرایط نمی توانند با یکدیگر به تفاهم برسند. حتی گفتگو ، بحث و پادرمیانی والدین نیز نتوانسته آنان را به زندگی بازگرداند. و زوجین بدنبال وکیل طلاق به عنوان فرد مسلط بر قانون و عامل مراجعه جهت جدایی شان می روند. حضور وراث در خارج از کشور در روند پیگیری پرونده انحصار وراثت منعی به وجود نخواهد آورد و حتی در صورتی که همه وراث هم مقیم خارج باشند با دادن وکالت به وکیل متخصص گواهی انحصار وراثت صادر خواهد شد. میتوان با وکیل دادگستری مشاوره نمود و سپس برای طرح و تقدیم دادخواست مطالبه نفقه زوجه و یا نفقه فرزند به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمود.

بهترین وکیل تهران در دادسان

این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. قطعاً بسیاری از افراد درباره انحصار وراثت زیاد شنیده اند. البته مشروط بر آنکه مرگ با توجه به اسناد مربوطه به صورت حقیقی باشد. کپی رایت2021 © – تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وکیل دادفر می باشد.

  • در مسائل کیفری حتما باید وکیلی به خدمت بگیرید که تجربه و تصحیلاتش در زمینه مسائل کیفری و جنایی باشد تا بتواند به صورت کامل وارد پرونده شده و بتواند به شما کمک نمایید.
  • بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد.
  • شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.
  • زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.
  • به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند.
بدیهی است این آثار تا زمان فوت مولود تازه با وی باقی خواهد بود. از جمله این اقدامات، انتخاب نام برای افراد و موضوع اخذ شناسنامه به عنوان مهمترین سند هویتی هر فرد می باشد. ضرورت برخورداری از خدمات حقوقیوکیل تطبیق جنسیتاز آن جا ناشی می شود که متاسفانه در کشور ما در مورد این موضوع به قدر کفایت مواد قانونی وجود ندارد. حقیقت آن است کهوکیل تطبیق جنسیت یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند. تخلیه مستاجراز ملک مورد استفاده موضوعی است که ممکن است دستمایه حکم قضایی شود.

وکیل با سابقه دعاوی کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …. از طریق شماره تماس و یا پر کردن فرم در کمترین زمان از وکلای متخصص مشاوره بگیرید. عمده فعالیت وکلا به دو بخش کلی نوشتاری و کلامی تقسیم می‌شود. وکلا باید بتوانند به درستی با موکل خود ارتباط برقرار کنند و همچنین اظهارات و ادعای وی را به طور واضح، شفاف و کامل به محضر قضات و مراجع حقوقی ارائه دهند.