بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد ️ آدرس و تلفن وکیل مشهد 1401-امیر حسین وکیلی

ایشان با داشتن 10 سال سابقه وکالت در شهر مشهد، یکی از وکلای باسابقه و متخصص شناخته می شوند، در واقع از وکلایی هستند که درصد زیادی از پرونده های آن ها با موفقیت همراه بوده است. از سوابق آقای قاسمی می توان به عنوان های مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان و کارشناس اسبق دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران اشاره کرد. وکیل پایه یک دادگستری کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ، دارای چندین سال سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی و غیر دولتی ، اخذ حکم آموزش از معاونت دادستانی در خصوص قیومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد. همچنین ایشان پرونده های موفقی در موضوع طلاق، مهریه، اخذ شناسنامه و… در رزومه حرفه ای خود دارا می باشند.

  • به همین منظور تیم حقوقی ایشان آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف حقوقی به شهروندان عزیز می باشند.
  • با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.
  • در ادامه مطلب می خواهیم با تخلفات، شکایت و مجازات وکیل حرفه ای در مشهد، آشنا شویم.
  • سرقت ربودن مال و اشیاء منقول و غیر منقول بدون رضایت مالک و بر خلاف حق است.

صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است. در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید. برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.

آقای شادمان بیش از 15 سال سابقه فعالیت در امور حقوقی و قضایی دارد که 10 سال آن را به عنوان وکیل دادگستری با مجوزهای لازم و پروانه وکالت به فعالیت پرداخته است. ابوالفضل علی زاده مقدم، از جمله وکلای معروف در شهر مشهد می باشد که با 14 سال سابقه در این حوزه توانسته است به عنوان یکی از بهترین وکیل در مشهد شناخته شود. مدرک تحصیلی ایشان، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و به عنوان مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می باشد. تا کنون ایشان بیش از 8000 پرونده موفق در رزومه خود دارد و در تمامی حوزه های وکالتی دارای تخصص می باشد. علی ابراهیمی مهر، وکیل پایه یک دادگستری در استان خراسان رضوی است که به وکالت دعاوی کیفری و حقوقی می‌ پردازد.

انواع وکالت

حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه دادیاران و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است. اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی مجله خبری وکیل هایی دارد. به طور معمول اکثر موکلین، با قوانین مختلف در دادگاه آشنایی کافی ندارند و از این جهت نیز ممکن دست به کارهای نامناسبی بزنند و در نتیجه با مشکلاتی جدی‌تر مواجه شوند.

وکیل معامله معارض در مشهد

برای حضور در دفتر وکالت خدیجه ذاکر وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید با شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید. برای حضور در دفتر وکالت سید مجتبی علوی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید. برای حضور در دفتر وکالت دکتر حمیدرضا گوهریان وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید.

وکیل طلاق توافقی در مشهد