وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-امیر حسین وکیلی

نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. دادیاران با همکاری تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، بزرگترین مجموعه حقوقی در شهرستان می باشد. به همین دلیل هم توصیه می‌شود متناسب با موضوع پرونده‌تان از بهترین وکیل در شهر مشهد راهنمایی بگیرید.

بهترین وکیل مشهد

اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. بنده در خصوص پرونده ابطال قرارداد و مطالبه خسارات به آقای زمان زاده مراجعه کردم، علیرغم طولانی شدن روند رسیدگی اما بهترین نتیجه ممکن حاصل شد که از این طریق از ایشون قدردانی می کنم. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد.

تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. آقای محمدرضا کمالی، وکیل پایه یک دادگستری با پروانه وکالت به شماره که صادره از قوه قضاییه می باشد، چندین سال است که به طور مستمر در استان خراسان رضوی به کار وکالت مشغول است. آقای کمالی با توجه به آشنایی که با مراجع قضایی استان خراسان رضوی و شهر مشهد دارند، به خوبی از چگونگی پیشبرد و روند پرونده آگاه هستند و می‌توانند در اسرع وقت پرونده را با موفقیت به پایان برسانند.

وکالت و مشاوره در زمینه خانواده و حقوقی، اعم از طلاق (توافقی و یک طرفه ) اثبات نسب ،شناسنامه ، مهریه و نفقه ، اجرت المثل و تقسیم ارث ،دعاوی ملکی و مرتبط با املاک ، خلع ید تصرف عدوانی ، تفکیک و تقسیم،مطالبه وجه اسناد تجاری ( چک ، سفته….) مطالبه سرقفلی وتنطیم قرارداد و…… رعایت ترفندهای ظریف حقوقی نیازمند اشراف به منابع قانونی و نیز تجربه عملی در دادگاه ها می باشد. بر همین اساس توصیه موسسه حقوقی نوران وکیل این است که لایحه نویسی باید توسط یک وکیل دادگستری با تجربه صورت گیرد. سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص مشهد باز شود. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید.

  • و در صورت پشیمانی در چنین حالتی می تواند حتی بعد از طلاق مجددا به دادگاه مراجعه نموده و طی دادخواستی حضانت فرزندان را درخواست نماید.
  • ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است.
  • دقت داشته باشید اگر زمانی وکیل چه به صورت خواسته و چه ناخواسته موجب خسارت دیدن موکل شود، مؤظف است آن را جبران نماید.
  • سلام وعرض احترام جوادخداداده هستم بابیش از18 سال سابقه وکالت درامورمختلف حقوقی وکیفری ،وعلی الخصوص متخصص درپرونده های کیفری ومهاجرتی به سایرکشورهاوهمچنین متخصص درپرونده های مطروحه علیه ثبت احوال واخذتابعیت،خوشحال می شوم بتوانم درمسیرحرفه ای خودمشگل گشای مشکلات شماباشم .
  • گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تحربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد.
  • طبق قانون زمانی مشخص شده است که شخص با رسیدن به این سن به اهلیت رسیده و به عنوان یک شخص بالغ می‌تواند برای تمامی‌حقوق خود شخصا اقدام نماید.

گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تحربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد.

آزمون وکالت مثل یک ماراتون قوی و نفس گیر می باشد که تنها افرادی با نمره و تراز بالا می توانند در آن قبول شوند. قبولی در این آزمون کتبی به تنهایی کافی نیست و پذیرفته شدگان باید در آزمون شفاهی مجله خبری وکیل و مصاحبه نیز قبول شوند و دوره 18 ماه کارآموزی را نیز گذرانده باشند. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد و جزو نخبگان کشوری هست.

در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید. سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. وکیل خوب از سابقه ی خوب و موفقی در تخصص خود برخوردار است و اصولا به صورت تخصصی فعالیت می کند. وکیل خوب علاوه بر داشتن اطلاعات مهارت استفاده از ان ها را در پرونده ها و مشکلات حقوقی مختلف ، دارا می باشد. وکیل باید از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار باشد و از جدیدترین مصوله و قوانین اگاه باشد.