لیست 10 تا از بهترین وکیل مشهد ️【آپدیت1401】-امیر حسین وکیلی

در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. وحید ملازاده ایابی وکیل پایه یک دادگستری ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری که از سال ۱۳۸۷ در رشته وکالت آغاز به کار نموده است .

شما عزیزان اولین نکته ای که برای مطرح کردن دعوای حقوقی باید در نظر داشته باشید، این است که دعوایی که می خواهید آن را اقامه کنید چه عنوانی دارد و جزو کدام دعاوی حقوقی است. تا شما اطلاع داشته باشید که در کدام دادگاه باید دعوای خود را پیگیری نمایید. یکی از دعاوی مهم دعوای حقوقی هستند، دعاوی حقوقی معمولا درباره امور حقوقی و مدنی می باشند که در قانون مدنی و قانون آیین دادرسی مدنی به آن ها اشاره و تاکید شده است. در دعوای حقوقی سه فاکتور زمان ، هزینه و نتیجه مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و هر سه فاکتور به رعایت مقررات شکلی و ماهوی در تنظیم دادخواست و اقامه دعوا بستگی دارد استفاده از تخصص وکیل حقوقی در مشهد باعث می گردد تا اصحاب دعوا از اتلاف وقت و هزینه وهمچنین تضییع حق مصون بمانند. در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است .

انتخاب برترین وکیل مشهد برای تمام ساکنین شهر مشهد و حتی شهرستان های دیگر از اولویت های افرادی می باشد که درگیر پرونده می باشند. به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. بسیاری از اشخاصی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند قبل از طرح شکایت یا دادخواست با یک فرد آگاه به مسائل حقوقی گفتگو کنند و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شوند.

وکیل اعتراض ثالث اجرایی در مشهد

عباس شفیعی کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و وکیل پایه یک دادگستری می باشند. ایشان سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی وغیر دولتی را در رزومه خود مجله خبری وکیل دارا می باشند. از جمله فعالیت های ایشون میتوان از اخذ حکم آموزش از معاون محترم دادستانی در زمینه قیمومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد.

تا از بهترین وکیل در ورامین ⚖️【آپدیت 1401】

دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. می‌تواند کلیه دعاوی و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر را دریافت نمایید. بدون تعیین داور و اعلام نظر وی صدور رای طلاق غیر قانونی است اما حضور موکل و شاهد ضرورتی نداشته و بقیه موارد مورد سوال با توجه به وکالت اعطائی کاملا قانونی است.

  • وکیل خوب علاوه بر داشتن اطلاعات مهارت استفاده از ان ها را در پرونده ها و مشکلات حقوقی مختلف ، دارا می باشد.
  • همچنین تبلیغات محیطی یا مجازی، فقط قابل اعتماد نیستند و شما باید تحقیقات لازم را برای پیدا کردن وکیل خوب گسترش دهید.
  • مگر اینکه خود وکیل محترم مشهد تمایل به حضور در دادگاه های دیگر شهرهای استان خراسان رضوی را نیز داشته باشد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینموارد با شماره تلفن هر یک از وکلا تماس گرفته و در مورد جزییات به صورت خصوصی صحبت نمایید.
  • دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد.