وکیل دادگستری در مشهد + شماره تماس و آدرس گروه وکلای دادورزان صلح و سازش-امیر حسین وکیلی

این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است.

اگر شخصی وکیلش را به صورت فردی و با تحقیق و شناخت انتخاب کند و با تنظیم قرارداد و تعیین حقوق طرفین از او بخواهد که پرونده را در دست بگیرد از وکیل انتخابی استفاده کرده است. این وظایف برای تمامی وکلا اعم از بهترین وکیل زن در مشهد و … مشترک است و همگی موظف اند به آن ها عمل کنند. جهت اعطای وکالت به آقای وحید ملازاده ایابی وکیل خوب مشهد می توانید به طرق ذیل با ایشان در ارتباط باشید.

برای اعطای وکالت به اقای حسین نجفی می توانید با شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید . پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید. البته این نکته هم بگم که سن و جنسیت وکیل خیلی تفاوت نداره، بارها مشاهده کردیم که وکلای جوون و تازه کارمون با پیگیری صحیح و سریع باعث به سرانجام رسیدن پرونده ها شدن و رضایت حداکثری موکلین رو به دنبال داشتن. به طور کلی نگران موضوعات و پرونده‌های قضایی خود نباشید و با آرامش خاطر پیگیری پرونده خود را به وکلای داپکده بسپارید.

با توجه به اینکه چندین سال است خدمتگزار هموطنان عزیزمان می باشیم به تجربه ثابت شده است که عدم توجه به کار گروهی و تخصصی و نبودن مجموعه های منسجم و عدم همکاری در حوزه های حقوقی کشور اسباب اطاله ی دادرسی و تضییع حقوق مردم را فراهم آورده. در صورتی که پرونده را به وکیل سپردید، دیگر نیازی نیست که در جلسات طولانی دادگاه شرکت کنید و از کار و زندگی بیافتید، وکیل تمامی کارهای مربوط به پرونده را انجام می دهد و شما را از روند آن مطلع می کند. بنابراین می توان گفت که در این مسیر دچار درگیری های ذهنی، روانی و … نمی شوید.

حسین نجفی ، وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارای پروانه وکالت به شماره ۶۴۸۱۱ از سال ۱۳۹۹ کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد که خصوصا در پرونده های مربوط به طلاق و خانواده بسیار می توانند کمک کننده هم باشند همچنین ایشان جزو نخبگان کشوری هستن. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی خانوادگی دارای پرونده های موفقی زیادی در این زمینه میباشد . وحید ملازاده ایابی وکیل پایه یک دادگستری ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری که از سال 1387 در رشته وکالت آغاز به کار نموده است .

وکیل تعیینی یا انتخابی

از دیگر وظایف بهترین وکیل ملکی در مشهد برگرداندن تمامی مدارک موجود در دست به موکل بعد از اتمام پرونده می باشد. اولین ویژگی یک وکیل خصوصا در موضوع خانواده که بحث عواطف و احساسات هم مطرح میشه اینه که وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل داشته باشه یعنی اینکه صرفا بخاطر حق الوکاله راضی به طلاق نشه و در قدم دوم قطعا دانش و تخصص وکیل اهمیت داره و باعث میشه درصد بالای پیروزی در دعوا رو نتیجه داشته باشه. دکتر حمیدرضا گوهریان، دکتری حقوق عمومی و وکیل پایه یک و استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد مشهد می باشند. من در این مقاله سعی کردم مشخصات فردی و رزومه تعدادی از بهترین وکلای مشهد را جهت مشاهده شما بنویسم و در صورت تمایل و شناخت به ایشان تماس بگیرید . نکات مهم در تنظیم لایحه دفاعیه مراجع قضایی برای حل و فصل دعاوی و رسیدن به نتیجه و صدور رای نهایی نیازمند به اسناد و دلایل مختلفی است که از طرفین درخواست کرده یا طرفین آن را ارائه می نمایند.

  • برای حضور در دفتر وکالت حسین نجفی وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید با شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید.
  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان و عضو هیات منصفه استان خراسان رضوی نیز می باشند.
  • بنده در خصوص پرونده ابطال قرارداد و مطالبه خسارات به آقای زمان زاده مراجعه کردم، علیرغم طولانی شدن روند رسیدگی اما بهترین نتیجه ممکن حاصل شد که از این طریق از ایشون قدردانی می کنم.
  • لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه راه امید با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند.
  • سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.
  • برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.

ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی بوده و علاوه بر ارائه خدمات وکالتی، عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشد. آقای شهروان به دلیل حفظ مصلحت موکلین خود هیچ گاه مسائل مالی را به وجدان کاری خود ترجیح نمی دهند و از این نظر اولویت بسیاری از ساکنین مشهد و شهرهای اطراف برای وکالت می باشند. امیر راما صالح وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال 1390 آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است.

همان طور که اطلاع دارید امروزه بعضی از اتفاقات در زندگی افراد غیرقابل ‌پیش ‌بینی می باشند، پس بنابراین نمی‌ توان جلوی وقوع این اتفاقات را گرفت اما می توان با ایجاد کردن شرایطی از پیامد های آن ها جلوگیری کرد. برای نمونه در زندگی هر شخصی ممکن است اتفاقات پیش بیایند و یا جرمی مرتکب شود که شامل مجازات شود. در شهر بزرگ مشهد دعاوی حقوقی زیادی ایجاد می مجله خبری وکیل شود و شده است و شهروندان به دنبال حل این مسائل هستند. دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و باید خواسته را به صورت محرز و آشکارا در برگه چاپی دادخواست بنویسید. اگر در موضوع حقوقی دچار مشکل شده اید و یا نیاز به وکیل متخصص دارید با ما تماس بگیرید. دادیاران در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد.

ایا دنبال یک وکیل خوب در مشهد می گردید؟

یک وکیل متعهد باید قبل از انجام هر اقدامی، مصلحت موکل خود را هم در نظر بگیرید و بدون مشورت کاری انجام ندهد. یکی دیگر از انواع وکالت در مشهد، وکالت مقید است که در آن مورد وکالت کاملا مشخص بوده و وکیل باید تنها به وظایفی که تعیین شده است، عمل کند. به رعایت حقوق موکل و از سوی دیگر ملزم به رعایت آیین دادرسی و قواعد کانون یا ملزم به رعایت حقوق طرف مقابل موکل شود. یا این دل‌شوره و نگرانی باعث شود تا وکیل نتواند به‌خوبی از حقوق موکل دفاع نماید.