فروش اقساطی پژو پارس LX TU5 تحویل فوری و قیمت قسط تیو فایو | behtarinyab

همچنین سیستم صوتی این خودرو قابلیت پشتیبانی از AUX، فلش و CD را دارد که این امکانات یک پیشرفت محسوب می‌شوند و در نسخه LX پژو پارس نیز تغییرات مشابهی وجود دارد. پس‌ازآن، شما را با طرح فروش اقساطی خودرو صفر و البته کارکرده از همراه‌مکانیک آشنا می‌کنیم. امکانی که در بازار فعلی خودرو بسیار پرطرفدار شده است؛ چراکه در بازار تورمی که هرسال قیمت‌ها بالاتر می‌روند، پرداخت اقساط تا 36 ماه مناسب به نظر می‌رسد. مزایای خرید اقساطی پژو پارس از همراه مکانیک تنها محدود به کارشناسی فنی خودرو نیست. با استفاده از این طرح، شما نیازی به ضامن ندارید و پس از واریز پیش‌پرداخت، بین 2 تا 3 ماه برای پرداخت اولین قسط تنفس خواهید داشت.

علاوه بر ظاهر زیباتر، کابین خودرو نیز تحت اصلاحاتی قرار گرفته و بهبود یافته است. پژو پارس با وجود گذشت سال های زیاد از عرضه همچنان تازگی خود را حفظ نموده و برای بسیاری از مردم همچنان جذاب است. در بررسی طراحی داخلی و فضای درون کابین پژو پارس TU5، اولین نکته‌ای که باید توجه کنیم، داشبورد و تریم جلویی خودرو است. در نمونه‌های فعلی پژو پارس از طراحی داشبورد سوناتا استفاده شده است و برخی اوقات این خودرو به نام “پژو پارس با داشبورد سوناتایی” نیز شناخته می‌شود. با استفاده از رنگ کرم در طراحی تریم جلویی و داشبورد، پژو پارس TU5 زیبایی قابل قبولی را ارائه کرده است. ایران خودرو با دارا بودن بیشتر از 25 محصول از جمله بزرگترین و قدیمی ترین شرکتهای خودروسازی ایران محسوب میشود.

ساعت پخش بازی ایران امروز

پیشرانه‌ای که توانسته است عنوان محبوبترین موتور ایرانی را از آن خود کند و قرار گرفتن نام آن در کنار عنوان هر خودرو در میزان فروش آن خودرو تاثیر مستقیمی دارد. این مجموعه بهترین شرایط را پیش روی شما قرار خواهد داد و همچنین خودروی شما را نیز در مدت یک ساعت به شما تحویل خواهد داد. این سایت طیف گسترده ای از خودروهای نو و دست دوم را از برندهای مختلف از جمله پژو پارس اتومات ارائه می دهد. گزینه های طرح اقساطی این شرکت انعطاف پذیر است و خرید خودرو را برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند، در دسترس تر می کند.

  • یعنی سال‌هاست که روال چنین است و اساسا مدیران فروش این شرکت خودروساز، برنامه فروش قسطی در دستور کار قرار نمی‌دهند.
  • از دیگر دلایل تقاضای زیاد برای  شرکت در طرح‌های  فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو پیشرانه قوی تیوفایو است.
  • در حال حاضر فروش اقساطی پژو 405 و فروش اقساطی پارس در مجموعه خودرو شاپ امکان پذیر است.
  • پژو پارس LX از سال ۱۳۹۰ در خط تولید قرار داشته و یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت ایران خودرو است.
  • همچنین در آغاز خرید ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت هستید که این هزینه با توجه تعداد اقساط پرداختی متفاوت است.
  • ماحصل تلاش طراحان شکل گیری چراغ های زیباتر، جلوپنجره شکیل تر، کابین جادارتر و به طور خلاصه ظاهر مشتری پسندتر و به روزتری شد.

قیمت روز انواع محصولات ایران خودرو نام خودرو قیمت بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان) تغییر قیمت بازار وانت آریسان 2 383,000, فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای … قیمت پژو پارس XU 7 P سال در بازار 515 میلیون شده است و پژو پارس ELX-XU 7 P در نمایندگی 275 میلیون و پژو پارس XU 7 P نیز کاهش یافت و به 480 میلیون تومان رسید. به گزارش اقتصادآنلاین، با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودرو های پژو پارس به دست خواهید آورد. اما طبق بررسی های کارشناسی انجام شده و نظر مالکان پژو پارس سال، مصرف سوخت بسیار بالا در کنار کیفیت پایین کابین و هزینه نگهداری بالا از جنبه های منفی این خودرو هستند. البته لازم به ذکر است که سیستم انتقال این نیرو از طریق 5 دنده دستی (BE3) صورت می گیرد. پژو پارس سال برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 13.8 لیتر و در خارج از شهر و مسیرهای جاده ای به 7 لیتر بنزین نیاز دارد.

آیا خرید اقساطی پژو پارس اتومات در شرایط اقتصادی نابسامان هم منطقی است؟

فروش اقساطی پژو پارس LX TU5 تحویل فوری و قیمت قسط تیو فایو | behtarinyab

پژو پارس یا همان پرشیا محبوب ترین سدان داخل کشور محسوب می شود و نمونه ارتقا یافته پژو 405 است. از آنجایی که این خودرو طرفداران زیادی دارد، قاعدتا بازار خرید و فروش آن به شدت گرم است. اگر شما هم جزو علاقه مندان به پژو پارس هستید اما درحال حاضر سرمایه کافی ندارید، جای نگرانی نیست. فروش اقساطی پژو پارس یکی از تسهیلات ویژه مجموعه خودروشاپ بوده و جهت رفاه حال مشتریان ایجاد شده است.

این خودروها ارزان شدند