وکیل دادگستری در مشهد گروه وکلای همیار عدالت خراسان-امیر حسین وکیلی

گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تحربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد.

اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. بنده در خصوص پرونده ابطال قرارداد و مطالبه خسارات به آقای زمان زاده مراجعه کردم، علیرغم طولانی شدن روند رسیدگی اما بهترین نتیجه ممکن حاصل شد که از این طریق از ایشون قدردانی می کنم. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد.

وکیل ملکی

وکالت و مشاوره در زمینه خانواده و حقوقی، اعم از طلاق (توافقی و یک طرفه ) اثبات نسب ،شناسنامه ، مهریه و نفقه ، اجرت المثل و تقسیم ارث ،دعاوی ملکی و مرتبط با املاک ، خلع ید تصرف عدوانی ، تفکیک و تقسیم،مطالبه وجه اسناد تجاری ( چک ، سفته….) مطالبه سرقفلی وتنطیم قرارداد و…… رعایت ترفندهای ظریف حقوقی نیازمند اشراف به منابع قانونی و نیز تجربه عملی در دادگاه ها می باشد. بر همین اساس توصیه موسسه حقوقی نوران وکیل این است که لایحه نویسی باید توسط یک وکیل دادگستری با تجربه صورت گیرد. سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد.

شرط نپرداختن نفقه زن در عقد دائم

تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. آقای مجله خبری وکیل محمدرضا کمالی، وکیل پایه یک دادگستری با پروانه وکالت به شماره که صادره از قوه قضاییه می باشد، چندین سال است که به طور مستمر در استان خراسان رضوی به کار وکالت مشغول است. آقای کمالی با توجه به آشنایی که با مراجع قضایی استان خراسان رضوی و شهر مشهد دارند، به خوبی از چگونگی پیشبرد و روند پرونده آگاه هستند و می‌توانند در اسرع وقت پرونده را با موفقیت به پایان برسانند.

  • شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم.
  • وکیل پایه یک دادگستری کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ، دارای چندین سال سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی و غیر دولتی ، اخذ حکم آموزش از معاونت دادستانی در خصوص قیومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد.
  • سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر.
  • شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.
این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص مشهد باز شود. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید.

شماره شش: وکیل محمد افشاری