وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد-امیر حسین وکیلی

براساس ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی طلاق خلع آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر دارد در مقابل مالی که به او می دهد طلاق می گیرد اعم از اینکه مال مزبور عین مهر، معادل آن، یا بیشتر یا کمتر از مهریه باشد. در صورت استنکاف شوهر از پرداخت نفقه و عدم امکان اجرای حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه، زن می تواند برای طلاق به حاکم رجوع کند و حاکم شوهر را اجبار به طلاق می نماید. مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش سه ماه از تاریخ صدور است، و اگر تا پایان آن مدت، طرفین یا یکی از آن ها جهت ثبت به دفترخانه مراجعه نکند، گواهی مذکور از درجه اعتبار ساقط است.

جناب آقای توحید جلایری نیا

وکیل تسخیری به وکیلی گفته می شود که در اختیار متهم کیفری قرار می گیرد. اگر شخصی به دلیل دعاوی کیفری در دادگاه ها حضور داشته باشد و توانایی بهره بردن از بهترین وکیل در مشهد را نداشته باشد، دادگاه به صورت اجبار و طبق صلاح دید خود برای متهم از بین وکلای دادگستری رایگان، وکیلی را انتخاب می کند. وکیل پایه یک دادگستری کسی است که بتواند در مقطع کارشناسی، کارشناس ارشد و دکترا در رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی تحصیل کند و با موفقیت از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

  • مگر مواردی که موکل آن ها را استثنا کرده باشد و یا توکیل در آن همانند مواردی اقرار، لعان و….
  • رضا حسینی برج، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه مشهد، به صورت حرفه ای فعالیت خود را از 10 سال پیش آغاز کرده است.
  • وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد.
  • وکیل از طریق سامانه جامع وکلا به صورت غیر حضوری قرار الکترونیک را ارسال و موکل توسط سامانه پیامکی ان را تایید میکند.
  • بر اساس مورد در صورتی که پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شوراها واگذار می شود در غیر این صورت به محاکم حقوقی سپرده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند.

این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با ۱۶ سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند. سید مجتبی علوی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری با 16 سال سابقه وکالت در تهران و مشهد می باشند.

تا از بهترین وکیل زن در اهواز ⚖️【سال1401】

بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند. در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل متخصص مجله خبری وکیل در پرونده های قتل بسیار ضروری می باشد . وکیل قتل در مشهد در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت کرده و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم شده ، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند. این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند.

وکیل دعاوی حقوقی در مشهد