بهترین وکیل شیراز ️ حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری-امیر حسین وکیلی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود.

متاسفانه بسیاری از افراد حرفه وکالت را یک صنعت چاپ پول می دانند چرا که عقیده دارند وکلا حق الوکاله های بالایی بابت وکالت دریافت می کنند اما دیده شده وکلایی با دریافت حق الوکاله ناچیزی مقابل گلوله قرار گرفته و کشته شده اند. برخی از افراد تصور می کنند وکیل باید در هر صورت از حقوق موکل دفاع کند و به رای قاضی قانع نمی شوند و توقع دارند که پیروز پرونده باشند. لغت وکیل واژه ای عربی است و به کسی گفته می شود که از طرف افراد حقیقی و حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی به وکیل مامور می شود تا در چارچوب قوانین و مقررات قانون مدنی وظایفی را انجام دهد و باید تا پایان پرونده حقوقی که با عقد وکالت بین طرفین انجام شده است، تمامی مسئولیت پرونده را به عهده بگیرد. به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند. همچنین،اگر برای دعاوی کیفری خود مدرکی در اختیار دارید،بهتر است آن را برای ارائه و ارسال به وکیل کیفری آماده کنید.برای مدت زمان سؤال از وکیل کیفری،زمان مشخصی را تخمین بزنید و بر اساس آن یکی از روش های مشاوره را رزرو نمایید.

لیست بهترین هتل های شیراز

معمولا برای طرفین در دعاوی میزان دستمزد وکیل و شیوه پرداخت آن و نحوه حساب کردن دستمزد وکیل از موضوعات قابل اهمیت است. مثلا در دعاوی مالی از ۷ تا ۱۰ درصد طبق تعرفه پیش بینی شده است که از موکل گرفته می شود. مانند تمام بازارهای سنتی، بخش‌های مختلف بازار وکیل نیز در قدیم به نسبت مشاغلی که در هر بخش بازار تجمع کرده بودند به نام‌های خاصی مثل بازار بزازان، بازار مسگرها، بازار کلاهدوزها و اسامی از این دست شناخته می‌شدند. در حال حاضر با وجود جریان داشتن امور اقتصادی و داد و ستد در بازار وکیل، روح اصلی بازار حفظ شده است؛ اما قسمت‌های مختلف بازار با نام‌هایی مثل بازار وکیل جنوبی و بازار روح‌الله روی تابلوهای راهنما نشان داده شده است. هزینه وکیل، نمی توان مقدار معینی را برای آن اعلام کرد زیرا این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود. رانندگی کردن در حالت مستی هم خلاف در رانندگی و هم یک جرم جداگانه در قوانین جزایی ایران می باشد.

غلامحسین خلیفه وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی در شیراز می باشند که در دعاوی کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی، شرکت ها و اوراق تجاری فعالیت دارند. در صورتی که به فرایند پرونده های مربوط به مواد مخدر توجه نمایید، متوجه این جریان می شوید که تعداد بیشماری از متهمان و اشخاصی که به مجازات کیفری محکوم شده اند، آگاهی درست و صحیحی از فرآیند قانونی پرونده نداشته اند و این امر سبب شده تا مرتکب جرم گردند. از راحتترین روش ها جهت کسب آگاهی در رابطه با مواد مخدر و قوانین کیفری مربوط به آن، تماس با شمارهوکیل در شیراز است. در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم.

لایحه درخواست مرخصی زندانیان برای حبس های بیش از ۱۵ سال

در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی مجله خبری وکیل یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و..
  • او قبل از اینکه به جلسات دادگاه وارد شود و از موکلان خود دفاع نماید، باید پروژه ها را به طور کامل مرور کرده باشد و اطلاعات کافی در مورد آن پرونده به دست آورده باشد.
  • در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد.
  • این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.
  • از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند.

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. بهترین وکیل در شیراز کسی است که می تواند در تمام امور کیفری و قضایی به موکلین خود کمک کند و با دلسوزی هر چه بیشتر، کار پرونده ها را پیگیری نماید. حامد اسکندری به عنوان یکی از بهترین وکلای شیراز و با سابقه ای درخشان در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.

انواع وکیل در شیراز