بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران بهترین وکیل در تهران 02144096954-امیر حسین وکیلی

عموم مردم برای جلوگیری از مشکلات عدیده‌ای که در زندگی روزمره با آن برخورد خواهند کرد می‌توانند از دانش وکیل که ممکن است در قالب مشاوره‌ حقوقی تلفنی یا آنلاین که از طریق سامانه‌های حقوقی معتبر ارائه می‎شود استفاده نمایند و اقدام به اخذ مشاوره‌های حرفه‌ای در این خصوص نمایند. ضمنا حوزه وکالت کمی تخصصی شده و متقاضیان بهتر است با تحقیقات بیشتر، وکیل متخصص خود را در حوزه اقدامی که نیاز به آن دارند انتخاب نمایند. آزمون اختبار هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی برگزار می‌گردد و شرکت در این آزمون برای دریافت پروانه و برای تمام کارآموزان اجباری خواهد بود. بعد از اخذ نمره قبولی در آزمون اختبار، در مراسم تحلیف از سوی کانون‌های هر استانی برگزار و وکیل سوگند مخصوصی را ادا می‌نماید و در نهایت عنوان وکیل پایه یک دادگستری به شخص اعطا می‌گردد. همه فارغ‌التحصیلان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا عنوان وکیل دادگستری را کسب کرده و در این رشته شغلی فعالیت داشته باشند.

حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و… نمی شود و موکل باید این هزینه ها را به صورت جدا پرداخت کند. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند.

ویژگی های بهترین وکیل تهران

بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید. افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند. درست است که شناسایی تجربه وکیل خوب در تهران با ابزار‌های سنتی مشکل است.

همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است مجله خبری وکیل وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند.

بهترین وکیل تهران چه ویژگی دارد؟

گروه وکلای آریا دادیار ، فعالیت خود را از سال 1389 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

  • به طور کامل یک وکیل مجرب و حرفه‌ای می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که در صورتی که حق با شما است و با وجود اینکه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضییع حق شما جلوگیری می‌کند و در کمترین زمان و بهترین و منصفانه ترین هزینه پرونده‌ی شما را به سر انجام می‌رساند.
  • ما بنا به نیاز مردم ایران در زمینه مشکلات حقوقی اقدام به انجام خدمات حقوقی نموده است که از مهم ترین خدمات این موسسه می‌توان به بهترین وکیل در تهران اشاره نمود.
  • آقای سلامیان وکیلی متخصص و مجرب برای مشاوره و پر تلاش برای ایجاد سازش بین طرفین دعوا هستند زیرا تسلط کاملی بر قوانین دارند و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند.
  • بقیه امور توسط وکیل امور ثبت شرکت پیگیری و انجام خواهد شد.
  • متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت.

یکی از وجه تمایز بیشتر پرونده‌های غلامعلی ریاحی، سیاست می‌باشد. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت.

آقای فرزادی یکی از وکلای شناخته شده می باشند که بارها به عنوان کارشناس مسائل حقوقی مهمان برنامه های مختلف تلویزیون بوده اند. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است.

شماره واتساپ موسسه:

تمامی مزایا و ویژگی‌های مطرح شده در خصوص شرق تهران، سبب شده است تا بسیاری از افراد جویای وکیل و مشاوره حقوقی، به دنبال انتخاب وکیل از میان وکلای شرق تهران باشند گرچه در این منطقه سکونت نداشته باشند. گروه حقوقی دادارمنش، با همکاری بهترین وکیل در شرق تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. مطمئنا در صورت نیاز به وکیل جهت انجام امور حقوقی، متقاضیان به دنبال بهترین وکیل مد نظر خود می‎گردند.