راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

اکثر لپ تاپ های محدوده 30 میلیونی مجهز به پردازنده متوسط (اکثرا سری Core i5 و در برخی موارد Core i7)، حافظه پر سرعت SSD، در اکثر موارد پردازنده گرافیکی متوسط و رم کافی برای کارهای عادی هستند. به همین دلیل این لپ تاپ ها در تمام بخش‌ها به شکل متعادلی قوی هستند و ارزش خرید بالایی دارند. با وجود این که با یک گیمینگ ارزان قیمت مواجه هستیم اما باز هم لنوو از پردازنده مرکزی Intel Core i H با فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز استفاده کرده است. این پردازنده مرکزی را پردازنده گرافیکی نویدیا GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 و رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 همراهی می‌کند.

لپ تاپ 14 اینچی هوآوی مدل Matebook D14 – A

و با استفاده از آن توانسته باشید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی خود را انتخاب کنید. اگر در رابطه با این مقاله سوال یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. در این بازه قیمتی نیز ایسوس با مدل M7600QE-C بهترین انتخاب است. لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16X OLED M7600QE-C با پردازنده قدرتمند AMD Ryzen H، رم 16GB و گرافیک 4GB RTX3050TI یک انتخاب بسیار کارآمد برای طراحان حرفه‌ای است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R545FJ-BQ078

طبیعی است که از یک لپ‌تاپ در این بازه قیمتی نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی و رم بالا را داشته باشید؛ اما می‌توانید پس از انجام کارهای اداری، با اجرای بازی‌های سبک کمی از خستگی روز خود بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون کم کنید. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل MSI GE66 Stealth 11UH نیز گزینه‌ی مطلوبی بوده و مشخصاتی نزدیک به این لپ تاپ دارد. با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و از این رو برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی هم هیچ مشکلی نخواهد داشت. جدید و تمام برنامه‌های مهندسی را اجرا کند و همچنین گزینه‌ی ایده‌آلی برای اجرای بازی‌های شوتر اول شخص است.

  • ما در این مقاله اطلاعاتی را که برای خرید بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون به آن نیاز دارید، در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.
  • این لپ تاپ ها معمولا حافظه گرافیکی قویی ندارند و ما هم پیشنهاد خرید چنین لپ تاپ های برای بازی را نمیدهیم.
  • این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود.
  • دستگاه وزن مناسبی داره و همین باعث میشه تا حمل کردن اون براتون آسون باشه.
  • اما با اون حال برای شما که میخواین چندین سال لپ تاپ براتون بمونه همین مدل گزینه خوبی هست.
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop فضای در نظر گرفته شده برای این محصول حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD و از نوع PCIe M.2 است. در این لپ تاپ گیمینگ اقتصادی یک باتری ۴ سلولی شما را تا حداکثر ۴ ساعت همراهی می‌کند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی آن دارای رزولوشن Full HD (1920×1080) و از نوع IPS است. حافظه موجود در این لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت ۱ ترابایت HDD و ۵۱۲ گیگابایت SSD است. همچنین این کمپانی در ساخت لپ تاپ‌های گیمینگ حضور پر رنگی دارد.