معرفی بهترین وکیل تهران در سال 1401 با 17 سال سابقه-امیر حسین وکیلی

در این نوشتار، با ویژگی‌ها و مزایای وکیل تهران و نحوه ارتباط با وکیل آشنا خواهید شد. تهران، به عنوان پایتخت ایران، به لحاظ جمعیت، شلوغ ترین و پر ازدحام‌ترین شهر کشور محسوب می‌شود. بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است. مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند.

  • با توجه به بروز مشکلات متعدد در جامعه و زندگی افراد، مهم است که وکیلی مجرب و متخصص را بشناسیم تا در زمان هایی بحرانی برای مشاوره مراجعه کنیم.
  • در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید.
  • شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید.
  • برای حل مشکل حقوقی خود مراجعه به یک وکیل کاربلد و مجرب می تواند خیلی کمک کننده باشد.
  • علت وجود چنین مسئولیت مدنی برای این مشاغل، قسمِ رازداری و انجام وظیفه‌ای است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، یاد می‌کنند.

بهتر است وکیل بررسی پرونده را از همان ابتدا در دست داشته باشد تا آن را قانونی پیش ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله در وبسایت برترین وکیل همراه ما باشید. اما در این میان تفاوتی بین وکلای پایه یک و پایه دو وجود دارد، وکیل پایه یک می تواند بدون هیچ محدودیتی در محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت حقوقی داشته باشد. در صورتی که وکیل پایه دو دادگستری اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به غیر از اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد. بهترین وکیل ایران پس از دو سال آموزش زیر نظر وکیل سرپرست و تایید صلاحیت های لازم موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک می شود که البته در این دو سال می تواند زیر نظر وکیل ناظر از موکل خود دفاع کند و تجربه های لازم را به دست آورد.

در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با مجله خبری وکیل صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد. یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با وکیل در تهران مشورت داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند. مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد.

ما برای شما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید با وکیلان متخصص در ارتباط باشید و در نهایت بهترین وکیل را برای پرونده خود انتخاب کنید. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند. بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است. “وکیل خانواده شمال تهران” که در زمینه‌ی پرونده‌های خانواده فعالیت می‌کند با داشتن موفقیت در دعاوی خانواده، دانش و تجربه‌ی کافی، رعایت انصاف و بسیاری خصوصیات دیگر، راه‌گشای شما می‌باشد. توجه داشته باشید که دانش و تجربه‌ی این وکلا، تنها ملاک انتخاب آنها نمی‌باشد. شما می‌بایست در زمان سپردن پرونده‌ی خود به آنها، به این موضوع توجه داشته باشید که وکیل شما می‌بایست امین و دلسوز شما باشد.

یک وکیل خبره باید اطلاعات وکالتی اش به روز باشد و در صورت تغییر پیدا کردن قوانین، از آن آگاه شده تا رقبایش از او پیشی نگیرند. ایشان به عنوان نماینده خانه سینما، خانه موسیقی و خانه تئاتر در تدوین لایحه جامع مالکیت فکری در مجلس فعالیت داشتند و در کنار انجام این امور، فعالیت حقوقی و اجتماعی دیگری مانند برگزاری کارگاه های آموزشی را نیز انجام می دهند. وی وکیل سید محمد خاتمی پنجمین رییس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکیل تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی بوده است.

وکیل پایه یک دادگستری خانم نیز مانند آقایان بعد از گذراندن دوران تحصیل خود مدرک وکالت خود را از مراکز ذکر شده باید دریافت کنند. وکلای زن در تهران نیز مانند وکلای آقا باتجربه و متخصص در حل پرونده های دادگستری هستند. از این رو در جدول فوق اسامی بهترین وکلای خانم در تهران نیز قرار گرفته است. در انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران دقت داشته باشید.

بنابراین این افراد ترجیح می دهند با مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند. دعاوی خانوادگی جزو موارد مهمی است که بسیار اتفاق می افتد. وکیلی که به عنوان وکیل خانوادگی، اینچنین پرونده هایی را به عهده می گیرد، موظف است تا آموزش های لازم را برای رسیدگی به دعاوی و اختلافات خانوادگی را داشته باشد.

هزینه وکیل یا همان حق الوکاله یکی از دغدغه های اصلی همه افراد است. نحوه محاسبه آن نیز براساس توافق قبل از شروع پرونده بین طرفین محاسبه می شود. شماره موبایل وکلای تهران در لیست بالا به شما معرفی شده است. این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند. پیش از آنکه به موضوع وکیل شمال تهران به صورت اختصاصی بپردازیم، لازم است شما عزیزان را با برخی اطلاعات مهم در رابطه با این شغل آشنا کنیم. در تمامی مشاغل، هر فرد با مسئولیت‌های معینی، انجام یک کار را بر عهده می‌گیرد و عواقب کار وی ممکن است تاثیری بر سایر افراد نداشته باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق

مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. حالا نمیدونم تونستم در انتخاب وکیل به شما کمک کنم یا نه.

ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. از این که تا این بخش مقاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران همراه ما بودید سپاسگزارم. در این مقاله برای آشنایی شما، بهترین وکلای پایه یک را معرفی کردیم و توضیحات مختصری در موردشان دادیم در ادامه مقاله در مورد خدماتی که وکیل پایه یک ارائه می دهد و همچنین تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری را شرح دادیم. امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی در این زمینه دارید حتما برای ما کامنت نمایید.

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است