وکیل ایرانی ملک و وکیل ملکی تهران و وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور، آمریکا نیویورک کالیفرنیا شهر لس آنجلس و شیکاگو و سایر شهرهای آمریکادر ایران محسن رستگار وکیل پایه یک دادگستری تهران اجرای حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی-امیر حسین وکیلی

شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد مجله خبری وکیل برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند. وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.

جایگاه اجتماعی وکیل در ایران چگونه است؟

در گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن، میزان درآمد مشاوران، کارشناسان، کارشناسان ارشد و مدیران حقوقی بر اساس نظرسنجی‌ای که بین 664 نفر از آن‌ها صورت گرفته، تعیین‌شده است. البته همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد، این افراد در شغل وکالت فعالیت ندارند؛ اما در رشته حقوق تحصیل کرده‌اند. کارگرانی که در عملیات ساختمانی یا کارخانه‌ای مجروح می‌شوند، می‌توانند از این وکلا برای دفاع از حقوق خود کمک و مشاوره بگیرند. همچنین اگر جراحات کارگری زیاد باشد و در اثر آن، جان خود را از دست بدهد، خانواده کارگر می‌توانند از وکیل برای جبران خسارات مادی و معنوی واردشده به آن‌ها استفاده کنند. معمولاً وکلای کیفری در یکی از دو حوزه وکیل دادگستری یا وکیل مدافع فعالیت می‌کنند.

البته وکلای ورشکستگی فقط برای این افراد نیستند؛ بلکه شرکت‌های تجاری که طلبکار یا بدهکار هستند نیز باید از کمک این وکلا استفاده کنند. بااین‌حال، دامنه کار وکلای ورشکستگی در هر یک از این حوزه‌ها یکسان است. اگر در پرونده خود اعم از دعاوی ملکی، خانواده ، کیفری ، الزام به تنظیم سند رسمی ، اثبات مالکیت، افراز و تقسیم به مشکل برخورده اید میتوانید از وکلای مجرب و متخصص گروه وکلای حکمت راهنمایی و مشاوره بگیرید. وکیل یا نماینده یا جانشین، کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد.

وکلا باید دائماً با موکلین خود، مخاطب‌های پرونده یا گاهی اوقات اعضای دادگاه و قاضی ارتباط برقرار کند. همچنین وکلا باید بدانند که چگونه ایمیل‌ها یا مکاتبات رسمی را بنویسند و در مکالمات تلفنی ارتباط مؤثر برقرار کنند. احتمالاً شما هم تا‌به‌حال جملاتی از قبیل «برای موفقیت در شغلتان، باید به شغل خود علاقه داشته باشید» را شنیده‌اید.

بهترین وکیل ایران از کدام مراجع می تواند پروانه ی وکالت دریافت کند؟

وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند. هرگاه متهم در خصوص دعاوی کیفری به دلیل عدم توانایی مالی، قادر به انتخاب وکیل برای دفاع از حقوق خود نباشد، دادگاه از بین وکلای دادگستری یکی از بهترین وکیل ایران را برای دفاع از حقوق او انتخاب کرده و بهترین وکیل ایران نیز به صورت رایگان از حقوق او دفاع خواهد کرد؛ که به او وکیل تسخیری گفته می شود. هرگاه افراد در خصوص دعاوی حقوقی، توانایی مالی برای انتخاب بهترین وکیل ایران را نداشته باشند، از طرف دادگاه یا به تشخیص کمیسیون معاضدت کانون وکلا، وکیلی برای او انتخاب می شود که به صورت رایگان از حقوق وی دفاع کند.

  • نامبرده فارغ‌التحصیل رتبه‌ی یک دکتری بوده و در سوابق خود عضویت در هیئت علمی دانشگاه، سابقه‌ی قضاوت، رتبه دوم کارآموزی قضاوت تهران، نگارش کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی در 4 جلد را دارا هستند.
  • آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند.
  • ۱ـ وکیل قراردادی ـ وکالتی را می گویند که اشخاص شخصاً وکیل خود را انتخاب می نمایند.
  • بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند در تمام زمینه های خانواده، ملکی، ثبت احوال، دعاوی کیفری و غیره فعالیت و قبول وکالت نماید.
  • قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.
  • مبلغ حق الوکاله طبق توافق وکیل و موکل تعیین می شود، البته مبلغ حق الوکاله دعاوی مالی بر اساس عرف معمولاً 10 درصد ارزش خواسته مالی است، که این میزان نیز طبق توافق و با در نظر گرفتن برخی معیارها قابل کاهش و افزایش است.

وکلای مدافع کیفری از موکل خود که به ارتکاب جرمی محکوم شده است، حمایت می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که حق آزادی و حقوق اولیه آن‌ها در سیستم قضایی به‌طور منصفانه رعایت شود. وکیل کیفری ممکن است به‌عنوان وکیل مدافع عمومی یا وکیل خصوصی کار کند که هردوی آن‌ها در مسائل مربوط به حقوق جزا، وثیقه، بازجویی، دستگیری، محاکمه کیفری و… تخصص دارند و می‌توانند از حقوق موکل خود در راستای ضوابط قانون دفاع کنند. این وکلا ممکن است بیشتر از سایر وکلا در دادگاه حاضر شوند؛ به‌ویژه اگر پرونده آن‌ها به دادگاه برسد. سال سابقه نیز در درآمد یک وکیل ایرانی تاثیر بسیار زیادی دارد هرچقدر که سال فعالیت یک وکیل زیاد باشد قطعا در موضوعات زیادی تجربه زیادی بدست آورده است .و تخصصی کار کردن نیز با سال سابقه رابطه مستقیمی برای درآمد وکلا دارند .هر چقدر تخصصی تر در یک حوزه از وکالت کار کنند درآمد بیشتری دارند .

نظارت بر ریسک قانونی در اسناد و ارائه راهنمایی در مورد خطر برخی موضوعات از نظر قانونی. به همین سبب وکیلی را می توان تایید کرد که هم از عقیده سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم خبرت و مهارت کافی در کار حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد. لازمه این کار وجود صداقت، امانت و اینگونه احساس مسئولیت پذیری وجود دارد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد دانش و خبرت باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند.