وکیل شیراز 226 وکیل متخصص بنیاد وکلا-امیر حسین وکیلی

هر یک از بهترین وکیلان شیراز ممکن است در پرونده‌های حقوقی با موضوع مشخصی مهارت داشته باشند، اما این به معنای ناآگاهی آن‌ها از موضوعات دیگر نیست. با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. هزینه زیاد وکلا و بی انصافی بعضی از وکیل ها در کسب حق الوکاله دلیل نارضایتی بسیاری از اشخاص شده است. بنابراین در انتخاب وکیل در شیراز باید بسیاری از جوانب از جمله هزینه و حق الوکاله را در نظر بگیرید، تا در ادامه کار با وکلای شیراز دچار مشکل نشوید.

وکیل تغییر نام در شیراز

مشاوره حقوقی آنلاین یکی از جدیدترین روش های مشاوره با وکیل کیفری که طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است،مشاوره حقوقی آنلاین است.در این روش،موکل از طریق وب سایت مؤسسه حقوقی یا از طریق ارتباط متنی،صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی با وکیل متخصص کیفری ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را عنوان می کند. جهت اطمینان از تخصص وکیل در موضوع پرونده حقوقی خود ، هم می توانید پیش از مراجعه به دفتر وکالت وکیل، از طریق تماس تلفنی از این امر اطلاع حاصل نموده و هم می توانید پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل در شیراز​​​، ضمن دریافت مشاوره حقوقی از تخصص وکیل مورد نظر خود مطمئن شوید. مهدی سمیعی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشند که در دعاوی کیفری، خانواده، ملکی و غیره 18 سال سابقه درخشان دارند و پرونده های زیادی را با توجه به تسلطی که بر قوانین دارند به نتیجه موفقیت رسانده اند. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آن ها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک در ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل , وکیل کیفری و … همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد.

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. احمدرضا کی پور عضوکانون وکلای دادگستری با 16 سال سابقه وکالت را می توان به عنوان یکی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز معرفی کرد ایشان بر قوانین حقوقی تسلط کاملی دارند و علاوه بر امور وکالتی، مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیرحضوری نیز ارائه می دهند. افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.

دفتر وکالت حامد اسکندری در شیراز

جرم جعل سند هم مثل بسیاری از دیگر اجرام شامل مجازات می شود و مجازات کیفری آن از سه سال تا پانزده سال حبس می باشد. ولی می توان با مشاوره حقوقی با بهترین وکیل شیراز در مجازات خود را کاهش دهید. ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. مشاور حقوقی فقط می تواند به شما مشورت داده اما اجازه این را ندارد که در مراجع حقوقی به جای شما حاضر شود.با این حال یک وکیل پایه یک دادگستری توانایی این را دارد تا در هر پرونده ای اعم از انحصار وراثت،خانوادگی یا کیفری فعالیت کند.فقط مسأله ای که باید به آن توجه کنید حوزه تخصصی وکیل است. لذا نیاز است تا همراهی باشد که بتواند به فرم تخصصی در این مسیر همراهتان باشد.

  • یکی از منافع بسیار مهمی که حضور یک وکیل در دادگاه و در هنگام دادرسی برای موکل خود دارد، این است که حضور یک وکیل بدون شک می تواند نقشی سازنده و مفید را در اعتلای شان عدالت کیفری ایفا نماید.
  • رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود.
  • کمتر کسی سفر به شیراز را در زندگی خود تجربه می‌کند، بی‌آنکه از بازار وکیل بازدیدی نداشته باشد.
  • همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند.
  • که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد.

مجرب ترین وکیل شیراز افرادی هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن و هزینه کم مشکلات موکلان خود را حل کند. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 19 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. مشاوران حقوقی اغلب وکلای پایه یک دادگستری مجله خبری وکیل هستند که در زمینه های مختلف تخصص دارند.به عنوان مثال،برای حل مشکلات مربوط به دعاوی کیفری،بهترین راهکار مشاوره با وکیل کیفری است.جلوگیری از هزینه های اضافی به دلیل عدم اطلاع افراد از قوانین و لایحه ها مزیت دیگری است که مشاوره حقوقی به همراه دارد. شما مردم عزیز شیراز که به دنبال یافتن وکیلی با خبرت و متخصص در این شهر هستید می توانید روی کمک ما حساب کنید.

مجرب ترین وکیل شیراز