وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا-امیر حسین وکیلی

ما با داشتن وکیل حقوقی توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های حقوقی ( حتی با احتمال پیروزی کم-زیاد )نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. یکی از خدماتی که گروه آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته می باشد که برای همشهریان تهران و سایر نقاط کشور قابل انجام خواهد بود. سپاس متقابل بابت انتخاب و اعتماد به وکلای گروه حقوقی ما. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود.

  • مراجع رسمی اعطای پروانه وکالت در تهران، اول «کانون وکلای دادگستری تهران» و دوم «مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه» است.
  • به زبان ساده تر باید بگوییم که وکیل حقوقی اقدامات قانونی موکل خود را انجام می دهد.
  • آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد.
  • دفتر وکالت دکتر احمد زهره وند با تیمی مجرب سالیان سال در شمیرانات تهران نیاوران اقدام به فعالیت در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری و خانواده و قبول و انجام انواع پرونده در زمینه املاک، جرایم و دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، حقوقی، خانواده و انجام مشکلات و امور ایرانیان خارج کشور می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری به کسی گفته می شود که بعد از به پایان رساندن تحصیلات دانشگاهی خود در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق، در آزمون وکلای دادگستری شرکت کرده و در رقابتی سنگین، موفق به کسب رتبه ی قابل قبول می شود و سپس به عنوان کارآموز وکالت مشغول به کار می شود. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است. در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید.

بهترین وکیل خانواده در تهران:

اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید. نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید.

تماس با شماره تلفن بهترین وکیل تهران در خصوص دعاوی کیفری

هر نوع رفتار و عملی اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن جرم مجازات کیفری تعیین شده. مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. اگر شما در جستجوی وکیل متخصص و مجرب هستید، به شما توصیه مجله خبری وکیل می کنیم به مطالعه تا انتهای این مقاله پرداخته و وکیل خود را انتخاب نمایید. پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …

موضوع و حوزه‌های فعالیت بهترین وکیل‌های تهران

ما با داشتن وکیل کیفری توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های کیفری ( حتی با احتمال پیروزی کم-زیاد )نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. این یک نمونه از مشکلاتی است که شما با یک وکیل حرفه ای و کاربلد کار نمی کنید و این مشکلات هم ایجاد می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه حقوقی دادارمنش می‌باشد. دارای سرعت بالا برای انجامِ به موقع فرآیندهای پرونده و همچنین صبور بودن برای رسیدن به بهترین نتیجه در زمانِ درست. اهل مطالعه بودن و اطلاع داشتن از جدیدترین تغییرات قانونی در رابطه با حیطه‌ی کاری خود.