قالیشویی آنلاین ، شستشوی انواع فرش در تهران + قیمت 1402 آچاره | fanbaz

قالیشویی آنلاین ، شستشوی انواع فرش در تهران + قیمت 1402 آچاره | fanbaz بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند هرچه از مواد شوینده بیشتری برای شستن فرش ها استفاده کنند، نتیجه بهتری به دست می آورند. این در حالی است که با این کار تنها پاک کردن کف ها از روی فرش سخت تر می شود. پس از شستن کامل فرش و تمیز شدن آن، نوبت به خشک کردن آن می رسد. همان طور که در مقاله شستن بالش نیز به آن اشاره کردیم، بهترین راه برای خشک کردن این دسته از لوازم پس از شستشو، پهن کردن آن ها در هوای آزاد است.

شامپو فرش سپید دارای رایحه خوش بو است که به تاییدیه کامل سازمان غذا و دارو به شماره مجوز ۳۰/۱۰۳۸۳ به ثبت رسیده و نکته ای که قابل ذکر است کاربرد این شامپو فرش صرفا برای فرش های ماشینی است و برای هرنوع سطوحی کاربرد چندانی ندارد. شامپو فرش ونیش به جرئت میتوانم بگویم که یکی از مارک های پرفروش و پرطرفدار شستوشوی فرش است. که دقیقا مانند شامپو فرش سپید از دو قابلیت تمیزکنندگی و لکه زدایی بالایی برخوردار است. مورد دوم مهم ترین و کلیدی ترین کار، قبل از شستن فرش است که با توجه به تجربه بنده اکثر افراد این مورد را در نظر نمیگیرند. همان طور که میدانید شستن فرش به دو صورت دستی و مکانیکی(توسط شرکت های معتبر قالیشویی) انجام میشود .

پاک کردن گرد و غبار

اکثر شوینده‌های موجود در بازار که برای شستشوی فرش به کار می‌روند دارای مقادیر کنترل نشده هیدروسولفیت، کربنات دوسود و سود سوزآور هستند. این مواد آسیب بسیار زیادی به الیاف فرش وارد می‌کند و به مرور زمان شاهد آن خواهید بود که فرش ماشینی شما مانند یک موکت نازک شده و ضخامت و لطافت آن به طرز چشمگیری کاهش یافته است. با توجه به سیر صعودی قیمت فرش، منطقی‌ترین راهکار این است که با روش نگهداری و شستشوی صحیح از کهنه شدن و از بین رفتن فرش پیشگیری نماییم. بنابراین اعتماد به یک مرکز خدمات قالیشویی معتبر می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و موجب ماندگاری بیشتر فرش ماشینی شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید فرش خود را به روش سنتی در خانه بشوئید، مقالات اختصاصی قالی شویی مجله آچاره در بخش مقالات نظافت و شستشو خانه را مطالعه کنید. در بافت بیشتر فرش‌های دستباف از الیاف پشمی و رنگ طبیعی استفاده می‌شود.

مزایا و معایب شستشوی فرش در فصل پاییز

سرویس های قالیشویی و خشکشویی حتی در ایام تعطیل نیز خدمات نظافتی در تهران فعال می باشند. کف شامپو فرش آلودگی روی پرزهای فرش را در خود حل کرده و در مجاورت اکسیژن هوا به مدت نیم ساعت ناپدید می شود ، در این مدت نباید روی فرش راه بروید. 11.در حال پهن کردن فرش روی ریشه فرش آب نگیرید زیرا این کار سبب زرد شدن ریشه های فرش می شود. برای خشک شدن فرش، آن را از پشت و در فضای آزاد به دور از نور آفتاب پهن کنید. اگر فرش را کامل، و به درستی خشک نکنید، احتمال زردی آن وجود دارد. در صورتی که به هر دلیلی پس از شستشو، لکه‌های زردی به فرش اضافه شدند، می‌توانید با استفاده از نکاتی که در مقاله‌ی «چگونه زردی فرش را از بین ببریم؟»‌ به آن اشاره کرده‌ایم، این لکه‌های زرد را از بین ببرید.

  • توجه داشته باشید که کیسه جارو برقی باید خالی باشد تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.
  • برای خشک کردن چنین فرش‌هایی لازم است فرش در داخل دستگاه و به صورت خوابیده قرار بگیرد تا آب اضافی آن از سطح زیرین خارج شود.
  • فرآیند خشک کردن فرش خیسدر گذشته رو به آفتاب انجام می شد.
  • نحوه شستشوی این نوع فرش‌ها نیز جزء موارد حساسی است و دقت، مهارت و تجربه مرکز قالیشویی که شستشوی چنین فرش‌هایی را می‌پذیرد باید مورد ارزیابی قرار گیرد.